het was weer raak!! |
Reageer
|
| Autheur | |
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: het was weer raak!!Posted: 05 Augustus 2012 om 09:48 |
|
Het was gisteravond weer flink raak hier met het noodweer.
Vlak bij ons is een grote festivaltent ingestort en zijn er mensen gewond geraakt. Je zag het noodweer aan komen rollen en in een mum van tijd flink onweer en moessonregens.... Ook voor vandaag beloofd het niet veel goeds..... We zijn erachter dat ook de kat niet blij is met dit weer |
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 10:19 |
|
Ik heb het gehoord op de radio!!! Er rust blijkbaar een vloek op festivals betreffende het slechte weer!!!
Hier prachtig weer gisteren, een regenbuitje vannacht en nu stralende zon!!!! ;.)) Straks met de kinderen buitendoolhoven bezoeken en ons amuseren ;.)) Ocharme je poes .... Ideaal weer dus bij jullie om op de bank te kruipen met haakwerk en een (levende) knuffel op je schoot ;.))
|
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
JokeP
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 10:56 |
|
Hier in Zeeland blijft het buitengewoon goed. Af en toe een regenbuitje maar dat mag geen naam hebben. Ook vandaag weer een stralend begin van de dag. Heb gisteren al m'n 'buitenuurtjes' gemaakt door een flink eind te gaan fietsen en mag van mezelf vandaag binnen blijven om te knutselen.
|
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 11:09 |
|
Vandaag is het weer prima!! Buienrader belooft wel een en ander voor de loop van vandaag en vannacht maar dat is nog ver weg!
Wat mij opvalt is dat het zo veel mer onweert als voorgaande jaren en dat de regen ook veel intenser is, alsof er een schuif boven wordt opengetrokken.
|
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 11:23 |
|
Ommen heeft helemaal niets meegekregen van het slechte weer, we hadden gisteravond de jaarlijkse playbackshow, de lucht werd wel wat donker maar het bleef droog.
|
|
|
|
![]() |
|
linda1959
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 11:45 |
|
hier schitterend weertje , kga zo meteen naar de visput (lekker haken ) en gisteren daar een grote BBQ gehad en ook maar heel eventjes regendruppeltjes gezien . Hopelijk blijft het zo en wat erg voor die mensen die gewond zijn geraakt .
Ja mijn katten moeten ook niks hebben van onweer en hevige regen hoor , lekker binnen dan maar
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
hobby4you
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 12:35 |
|
Hier in twenterand is het ook prachtig weer!!
We bben geen regen gehad op net 3 sputters na!! |
|
|
|
![]() |
|
Nova
Hobbywonder
Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 12:44 |
|
Ook hier in Hillegom flinke buien gehad. Gisteren lag de kat in een hoekje op zolder. Zij was niet blij.
Vanochtend regende het nog flink, en nu is het stralend, warm weer. |
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 15:47 |
|
We gaan gewoon door, de eerste druppels vallen al en het onweert goed!!
Kan me niet heugen dat het zo vaak raak was!
|
|
![]() |
|
pareltje2011
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 16:20 |
|
Hier is het ook prachtig weer al hadden ze regen voorspelt ,wat erg dat er zoveel festivals in het water vallen ,de natuur doet raar en daar kunnen we niets aan veranderen
|
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Nova
Hobbywonder
Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 17:16 |
|
Net weer een flinke onweersbui gehad. en het regent nog steeds. Het is inderdaad raar weer.
|
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 17:24 |
|
hier helemaal zonnig, een paar uurtjes geleden werd het wat donker en heb de kussens binnen gehaald, maar het bleef droog........
|
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Lilyishere
Duizendpoot
Lid sinds: 06 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 295 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 17:26 |
|
Het rommelt hier alweer aardig, regen zal wel snel weer volgen.
De hele dag is het af en aan regen/rommelen en droog. Doet mij niets, kopje koffie, potje thee, goeie film en mijn haakwerk afgewisseld met de laptop. Ik kom mijn dag wel door hoor!!
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 18:56 |
|
Bizar hoe het weer in zo'n klein landje verschillend kan zijn! Jan heeft gisteren de "jan de koele" zwemtocht gezwommen in de maas (te zien bij uitzending gemist omroep gelderland ;) ). Heb me in moeten smeren om niet te verbranden en we hebben tot laat buiten gezeten. Geen druppel regen of vervelend weer gezien.
Zag vandaag de beelden van Steenwijkerwold, afschuwelijk gewoon! We mogen blij zijn dat er geen doden gevallen zijn.
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 20:13 |
|
Het weer is heel veranderlijk inderdaad. Het ene moment schijnt de zon, het andere moment een flinke bui. Leve buienradar waarop je heel wat aan kan zien komen. Maar zoals gisteren op dat festival dat was niet te voorspellen. Sterker nog, zelfs de weermensen hadden het niet verwacht en zagen het pas op het laatste moment hoorde ik net op het journaal. We hebben gisteren en vandaag lekker gefietst met de kinderen. Lekker droog overgekomen. Al is het wel spannend als je dit soort berichten leest. Je moet er toch niet aan denken dat je zo'n bui krijgt terwijl je onderweg bent met twee kinderen in de fietskar.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 20:59 |
|
Ik zag het vandaag op het nieuws. Wat een toestand zeg. Gelukkig dat er geen doden zijn gevallen, net als vorig jaar in België
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 21:20 |
|
Zo ik heb het ook op het nieuws gezien het leek wel gewoon een kleine vlieger zoals het werd weggeblazen. Maar goed dat het nog niet vol was en röwen heaze er nog niet aan het spelen was..
Hier is het overdag best wel goed Het begint meestal aan het eind van de dag begin van de avond pas te regenen maar dan ook wel erg hevige buien Wij zijn vandaag naar het varend corso gaan kijken. Het was best wel goed weer ik ben in ieder geval weer aardig bij gekleurd en het corso was weer erg mooi.
|
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Augustus 2012 om 22:54 |
|
Bij ons gingen de ergste buien langs ons dorp, gelukkig maar, want ik hou niet echt van onweer. 8 Jaar geleden was het 30 graden en prachtig weer, dat weet ik omdat onze zoon morgen 8 jaar wordt, hij is geboren op de warmste dag van 2004. Zo warm hoeft het van mij ook niet te zijn, maar een beetje stabiel (droog) weer zou wel fijn zijn.
|
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |