Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kortingsbonnen postcodeloterij

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kortingsbonnen postcodeloterij
    Posted: 06 Augustus 2012 om 21:11
Dag dames,

Ik ga komende zaterdag met mijn vader een dagje op stap, naar Rotterdam.

Nu zag ik dat er via de postcodeloterij een boekje met kortingsbonnen is uitgegeven (ergens in mei ofzo?) Daar staat ook een bon in voor de Euromast...

Nu is mijn vraag: doet één van jullie mee aan die loterij, en heb je dan toevallig het boekje, mét de betreffende bon nog?

Je zou mij er erg blij mee maken!

Blessed to be a blessing
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 21:21
zal ik ff voor je kijken?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 21:27
ik kan in de voordeelagenda niks vinden. En waarom niet? omdat ik in die van 2011 aan het bladeren ben LOL Die van dit jaar heb ik kennelijk al weggedaan.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 22:38
Hallo Tante Jan,

Ik heb de bon nog: 20% korting op de reguliere entreeprijs voor maximaal 4 personen.
Mail me je adres maar dan stuur ik hem naar je op.

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2012 om 22:44
Is je bank toevallig de Rabobank? Dan krijg je 25% korting, en ook nog korting in het restaurant. 

Tweede gratis bij Deli en 25% korting op entree Euromast

Dagje uit in Rotterdam? Bezoek in juni, juli en augustus 2012 de Euromast en profiteer van mooie kortingen. Rabobankleden krijgen de tweede crêpe of tarte flambée gratis bij Deli en 25% korting op de toegang tot de Euromast.

Euromast

Geniet van het uitzicht

Ontdek hoe Rotterdam er van bovenaf uitziet. Op vertoon van uw Rabo WereldPas/EuroPas krijgt u 25% korting op de normale toegangsprijs. U betaalt respectievelijk € 6,95 en € 4,45 in plaats van € 9,25 voor volwassenen en € 5,90 voor kinderen van 4 tot en met 11 jaar. De korting geldt voor maximaal 4 personen per pas. De Euromast staat aan de Parkhaven 20.

Tarte flambée en crêpe

Deli is een gezellige plek voor jong en oud en is dagelijks geopend van 10.00 tot 20.00 uur. Naast de specialiteit tarte flambée, kunt u in Deli ook terecht voor heerlijke koffie, sandwiches, crêpes, muffins en fudge cookies. Op vertoon van uw Rabo WereldPas/EuroPas krijgt u per gezelschap 1 gratis crêpe of tarte flambée bij bestelling van minimaal 1 crêpe of tarte flambée. Deli is gevestigd op de begane grond van de Euromast.

Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 10:19
Dank je wel Joke! Ik heb je een mail gestuurd.

@Saskia: die had ik ook gevonden, maar zowel ik als mijn vader  zitten bij de ING... ;)
Blessed to be a blessing
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 20:58
Inmiddels heb ook ik de juiste agenda gevonden, dus mocht iemand nog een dagje weg gaan, wil ik best kijken of daar een bon van is.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 21:20
Mijn moeder heeft nog een flink aantal van die agendas liggen als er nog geintreseerden zijn

Van 2012
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns