Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

weet het niet meer

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
griet View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer griet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: weet het niet meer
    Posted: 07 Augustus 2012 om 20:59
hallo allemaal

even wat kwijt

ik heb een zoon van 22jaar met ppd-nos

maar hij bedreigt mijn en mijn vriend al 1 a 2 jaar
ons auto zit onder de krassen ,
ben mijn baan kwijt door hem ,
ik word met de dood bedreigt.
enz enz ezn............

ik durf de deur niet meer uit

maar nu komt het nog geen een  kan ons helpen .
politie niet .....andere hulp verleners ook niet ......
voel mijn zo aan kant gezet ..... met de rug tegen de muur ,

er moet eerst wat gebeuren met mijn, dan kunnem ze wat doen ...

ik weet het niet meer

groetjes grietje
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:04
jeetje Grietje, wat een heftig verhaal, je eigen zoon
sterkte
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:08
ow jeetje zeg... dit is een heftig en moeilijk verhaal zeg!!! En doordringen bij zo'n persoon is echt niet makkelijk. Kan de GGZ niks voor jullie doen??
Heel veel sterkte in deze.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:25
Als ik jou verhaal lees zou ik het ook niet meer weten, als je overal om hulp vraagt en het nergens krijgt is dat vreselijk en inderdaad zoals zo vaak moet er eerst iets ergs gebeuren voor men ingrijpt, ik hoop heel erg dat het bij jou nooit zo ver moet komen en dat je alsnog ergens hulp krijgt want dit is vreselijk. Heel veel sterkte!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:26
tjonge jonge wat erg voor jullie, er moeten toch instanties zijn die jullie kunnen helpen, heeft de politie geen raad voor jullie, misschien dat zij weten waar je naar toe kan gaan, dit moet toch niet kunnen dat ze jullie in de kou laten staan, er moet toch ergens iets zijn, kunnen jullie geen straat verbod aanvragen, als ie dan bij jullie in de buurt komt kunnen ze hem oppakken, dit klink niet leuk omdat het je zoon is maar het is misschien wel een idee om het met een advocaat te bespreken, met een straat verbod moet hij zoveel meter uit jullie buurt blijven en dan is er ook zoiets als dat ie ook bv bij jullie 100meter bij je vandaan moet blijven, het is maar een tip hoor ik weet niet of het helpt, ik weet niet of hij een hulpverlener heeft want dan zou je die aan kunnen spreken of hij jullie kan helpen, ach ik vind dit zo triest
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:43
Eerst moet er iets gebeuren alvorens men je zoon kan 'oppakken'. Raar, maar waar! Hij kan alleen hulp krijgen als hij zich vrijwillig wil laten behandelen. Weet je wat de reden is, waarom hij jullie aan het treiteren en bedreigen is? Het enige wat je wel moet doen is elke keer weer aangifte doen, zodat elk geval geregistreerd staat. Hij is volwassen en dan heb je echt niet veel meer in te brengen.

Vreselijk dat jullie dit moet overkomen.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:46
Beste Griet,

Goed dat je je hart eens kan uitstorten, we zouden je graag willen helpen, maar helaas...

Hoe dan ook, ik wens je alvast veel sterkte en hoop dat er snel een einde aan mag komen en dat jullie de kans krijgen om tot rust te komen!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 22:09
Jeetje Grietje wat een ellende zeg, ja die instantie waardeloos, er moet eerst iets gebeuren voordat ze helpen.
Waarom moet dat toch zo gaan, ik hoop echt dat je hulp gaat krijgen want zo leef je niet lekker.
Doe wel aangifte van elke bedreiging dan bouw je een soort dossier op en gaan ze misschien toch iets doen voor je.
Lieverd heel veel sterkte, hopelijk word het snel wat beter voor jullie.

Groetjes, Lidia 
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 22:24
tjeetje ,wat erg ,kun je geen aangifte doen bij de politie
klinkt hard maar soms heb je gen keus
zoals lidia al schreef zorg dat er dosier aangemaakt wordt
elk incident door geven
dan heb je kans dat er wat aangedaan wordt
heel veel sterkte
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 09:24
Tjeetje wat heftig!!! Ik wil je veel  sterkte wensen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 09:32
Ik wilde dat ik je goede raad kon geven, want dit is eigenlijk te zwaar voor een mens. Maar helaas, ik kan je ook alleen maar heel veel sterkte wensen.
Back to Top
lindatjuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lindatjuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:16
Lieve griet,

Wat erg dat je dit moet overkomen! 
Een vriendin van mij heeft ook zoiets meegemaakt, maar dan met haar man. Zij heeft toen gezocht naar het steunpunt huiselijk geweld (bedreigingen vallen namelijk ook hieronder) en deze hebben haar gesteund en zijn bij haar langsgekomen om haar verhaal te horen. Ook horen ze het verhaal van de stichter aan en zoeken naar oplossingen en houden vaak contact over hoe het gaat. Je kan altijd even bellen, het kan namelijk ook anoniem. 
Heel veel sterkte!

Groetjes, Linda
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:17
Grietje in kan je alleen een luisterende oor bieden en veel sterkte wensen ,maar las je een wil praten of je hartje luchten geef een gil en wij staan klaar voor jou niet opkroppen hoor er over babbelen dat lucht op
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:25
Jeetje Griet, dat is nog al wat... ik weet niet zo goed wat ik hierop zeggen moet, maar ik wil je wel heel veel sterkte en kracht wensen. Ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt voor deze situatie.

Sterkte! Hug

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:30
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:37
Grietje, heel veel sterkte. Ik hoop voor jullie dat er snel hulp wordt geboden.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:41
He wat een naar verhaal. Ik heb laatst op het nieuws ook zo'n soort verhaal gehoord, waarbij de ouders en dochter/ zus van de jongen keer op keer gewaarschuwd heeft, maar pas toen hij echt door het lint ging. zijn ze met een overval team erop af gegaan alsof dat helpt.

Ik weet niet wat je kan doen en ik kan me voorstellen dat  je het niet meer ziet zitten en je in de steek gelaten voelt.  Ik lees hier bij de verschillende reakties, al maar aangifte te blijven doen en misschien dat hij een straat  verbod opgelegd kan krijgen, maar ja als je dan zelf buiten die 200 meter komt  tja dan kan hij weer wel lastig worden. Plus dat hij dan misschien juist woedend is. 

En ondanks je angst  voor hem en je wanhoop is en blijft het toch je zoon dus je kind en dat zal gevoelsmatig ook wel lastig zijn.

Meis ik wens je heel veel raad en steun in deze. 

Als je wat  kwijt wil dan kan dat  altijd Ik leef met je mee.

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 15:26
heel veel sterkte!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 16:53
oh wat erg voor jullie, je hoort zo vaak dat als het allerergste is gebeurd er iets
aan gedaan wordt, maar dan is het te laat..............
waarom ziet men dat niet in,
wat een ellende...ik kan je ook alleen maar STERKTE toe wensen,
en dat er toch een oplossing wordt gevonden...HugHeartHug
groetjes geesje
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 13:43
oh wat is dit moeilijk voor je...
Grietje, heel veel sterkte. Ik hoop voor jullie dat er snel hulp wordt geboden.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns