Babyspulletjes haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Anneleejn ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Augustus 2012 om 14:23 |
Hey hey,
Mijn broer z'n vriendin is (net) zwanger.. En ik, als leuke Tantie in spé, zou toch hele leuke dingetjes willen maken voor Baby.. Pas overmorgen weet ik wat het geslacht is.. Dus het mogen allerhande dingetjes zijn. Groot, klein.. Haken kan ik als de beste, dussss .. Liefst Nederlands.. Vertalen lukt wel, maar wil zo veel mogelijk maken.. Dus liever direct aan een Nederlands patroon beginnen dan eerste te moeten sukkelen om te vertalen. Lieve groetjes, Tantie Leen
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb je wat gestuurd
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Je hebt een PM, ik ga even verder zoeken voor je
Inge
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Hoi Leen,
Ik stuur je straks een patroontje van een rammelaar met een hoofdje van een konijn. Je kan er tientallen maken door de opzet (het hoofdje) telkens te veranderen, bvb balletje met een belletje in, andere hoofdjes van dieren,... Noem maar op. Het mailtje zal er zo aankomen!! Veel plezier alvast met het haken 'Tantie Leen' ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Anneleejn ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
Al heel erg bedankt allemaal!
Heeft er niemand toevallig een patroon om All Star-achtige schoentjes te haken? Oh, wat vraag ik veel ;) |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Die staan op de hyves van Karen. Crea karen. Even lid worden en dan kan je die gratis van de site halen.
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
heb je ook wat gestuurd
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Petronette ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
@ Lolliebol, Zou ik misschien ook het patroontje van de rammelaar mogen ontvangen ? Ik ben bezig met een knuffel-giraf en een als ik daar een rammelaar bij zou kunnen maken, zou wel erg leuk zijn.
|
|
![]() |
|
Petronette ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
Kan iemand mij helpen aan een basis-patroon van bovengenoemde rammelaar ?
|
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
HIER kun je daar een patroon van vinden |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Mag ik ook de baby spulletjes patroontjes? Wordt in december weer tante.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
hoi hoi zou iemand mij de basis patroon van de rammelaar kunnen doorsturen mijn dank is groot,
heel veel liefs welp
|
|
![]() |
|
RoosjeS ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Thuis Status: Offline Points: 989 |
![]() |
|
Ik heb hem helaas ook nog steeds niet Welp
![]() |
|
![]() |
|
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
hahaha we wachten gewoon geduldig af en wie als eerste hem krijgt stuurt hem door!!!!
liefs welp
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |