Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

veiligheidsoogjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: veiligheidsoogjes
    Posted: 07 Augustus 2012 om 19:45
Angry Angry Angry 
gaat dat bij jullie ook zo moeilijk om die witte plastic ringetjes achteraan tegen het zwarte bolletje te plaatsen ?
wie of wie kan mij helpen ?
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:46
De witte vind ik persoonlijk nog meevallen, het is flink wringen, maar ze gaan erop. Met die metalen ringetjes heb ik echt super veel problemen :s die lijken nog vaster te zitten, en mijn vingertoppen gaan er gewoon aan kapot.
Ik kan jammer genoeg geen tips geven, maar als iemand er heeft, ze zijn welkom. want ik frustreer me ook in die rot dingen :s
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:49
hihihihi daarom gebruik ik ze niet ik maak als het nodig is de oogjes met een franse knoop heet dat geloof ik en als het voor volwassenen is gewoon met plak oogjes.

Sorry ik  kan je dus niet helpen en kom je gewoon even moed in lachen  Wink

heb wel gehoord met een tangetje en een doekje er tussen tegen beschadiging maar  dan moet je weer voorzichtig zijn dat je ze niet kapot knijpt.
Maar zoals gezegd ik heb er geen ervaring mee dus zeker weten doe ik het niet.

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 08:53

Zoals in een eerder topic al gezegd: het helpt ook als je de ringetjes eerst in heet water legt, dan worden ze wat soepele

www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 09:42
Ik had er pas voor het eerst gekocht, maar die gingen er met niets op ?!?
Ik had juist moeite om ze hier in de stad te pakken te krijgen, was maar 1 winkel die er nog een paar had !

@Macheri,
Hoe gaat de Franse knoop ?
Ik borduur vaak een paar steekjes, als oogjes en neus.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 12:21

Hier staat een video over een franse knoop. En op you tube staan er nog veel meer, voor het geval deze niet duidelijk is :-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 18:57
Bedankt Jose.
Ik kende de steek wel, maar wist niet dat hij zo heette. Embarrassed
Is idd ook wel een goed idee om zo oogjes te maken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns