veiligheidoogjes |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Augustus 2012 om 19:39 |
|
![]() ![]() ![]() en moeten die met de bolle kant of de holle kant tegen het zwarte bolletjes geplaatst worden? wie o wie kan mij raad geven |
||
![]() |
||
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
Boris ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
|
En ik zie geen foto trouwens?
|
||
![]() |
||
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
|
ja, de foto is gaan vliegen
![]() |
||
![]() |
||
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
|
De foto kan ik helaas niet zien. Bedoel je zo'n oogjes ? De holle kant van dit veiligheidsoogje moet tegen het oogje aankomen. Ik gebruik het liefst de veiligheidsoogjes met een metalen achterkantje (zoals deze), die krijg ik er namelijk gemakkelijker op.
Sommigen zeggen dat als je eerst even met een schaar door het plastiekje gaat, het er dan gemakkelijker op gaat, maar eerlijk gezegd heb ik er dan nog steeds moeite mee.
Wat ik meestal doe is het oogje door de knuffel steken en dan het plastiekje erop zetten aan de achterkan. Dan neem ik een oude balpen die ik opendraai en de inhoud uithaal. Dan duw ik met dat stukje balpen op de sluiting en meestal gaat hij er dan wel overheen. En zo niet, dan roep ik voor plan B (mijn kleine broer die een stuk sterker is dan ik :-)). |
||
![]() |
||
|
Wat een leuke webwinkel!
Het is inderdaad een gepruts. Ik heb de metalen en die gingen al erg moeilijk. Dus Veerletjes, als die makkelijker zijn als de plastik? Dan ben ik blij met de metalen achterkantjes
![]() |
||
![]() |
||
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
|
Volgens mij hangt het ook van het metaaltje af... Deze metalen krijg ik er bijvoorbeeld gemakkelijker op dan die van de foto die ik daarnet toonde. De plastieken tsjoepkes van in het webwinkeltje dat Boris toonde gaan er trouwens ook redelijk gemakkelijk op. Maar die uit het webwinkeltje van Rittepetit vind ik zelf ook erg moeilijk!
|
||
![]() |
||
|
Er zijn inderdaad verschillen in oogjes en achterkantjes.
Ach...ik krijg wat extra spieren en de ogen zitten wel goed veilig vast.
|
||
![]() |
||
|
Dames, bedankt voor jullie reactie,
Veerletje, dat met die balpen ga ik uittesten, zoiets zei mijn man ook al, die zei neem een tubbeke en sla er met een hamertje op
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
|
Kopen jullie de oogjes allemaal in het buitenland dan? Ik heb ze gewoon bij de hobbydoos gekocht, ook met plastic, en die gaan niet zo moeilijk eigenlijk....
|
||
![]() |
||
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
|
Het gaat ook beter als je de achterkantjes eerst een tijdje in heet water legt
|
||
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
||
![]() |
||
Petronette ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
|
Ik heb er met plattere achterkantjes. Meer een plat wit schijfje en die ging heel makkelijk.
|
||
![]() |
||
|
Neen hoor José, heb de mijne in Nederland gekocht, heb alleen de foto daar gevonden
![]() |
||
![]() |
||
|
Ik koop ze in het buitenland, want in België zijn ze moeilijk te vinden, en Nederland is ook buitenland hé
![]() |
||
![]() |
||
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
|
leuke web winkel (je komt ogen te kort )
![]() |
||
![]() |
||
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
|
Zijn de verzendkosten vanuit Amerika niet erg duur dan? Ik heb laatst ook op een site uit Amerika gekeken, en dat was heel erg duur.
|
||
![]() |
||
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
|
ik koop mijn oogjes ook by etsy 6060 omdat deze hier niet te vinden zijn, en als ze dan toch ergens te koop zijn vragen ze er schandalig veel voor en de verzendkosten vallen mee vannederland naar belgie vraagd men soms veel meer
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
|
Ik heb er met metalen achterkant maar ik heb ze zelf nog niet geprobeerd dus weet niet echt of ze makkelijk aan te brengen zijn.
|
||
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
||
![]() |
||
|
Dan ga ik daar ook maar eens kijken wat het kost. Vreemd dat het naar België duurder is....
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |