Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

dagje apenheul

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: dagje apenheul
    Posted: 10 Augustus 2012 om 19:55
hoi allemaal
vandaag de laatste dag van de vakantie hebben wij heel leuk doorgebracht in de Apenheul in Apeldoorn

we hebben natuurlijk heel goed gezwaaid naar een zeer behulpzame hobbydoos wonende in apeldoorn (jullie weten zeker wel wie)
weet natuurlijk niet of ze ons gezien heeft:
een auto met man vrouw en 4 kinderen erin

ik had er vandaag even een vierde bij Een vriendje van middelste
middelste heeft namelijk een abonnement op de tamtam gehad met zijn verjaardag en omdat hij een Ranger paspoort heeft mocht hij gratis naar binnen Dit paspoort kwam pas binnen nadat ik via internet kaartjes had gekocht!!
we hebben het heeeeeeeeel erg leuk gehad Veel babyaapjes op het moment
ik vond het alleen wel enorm druk maar we hebben veel gezien en ik heb veel foto's gemaakt!! Ik had een volle tas met drinken, koekjes, broodjes en snoepjes mee
veel zon vandaag wat wil je nog meer!!

fijn weekend alvast

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:57
Leuk!!! Laat je ons een paar apies zien???
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:57
Blijft leuk de Apenleul..... dit zei het zoontje van 3 van een vriendin altijd....hilariteit alom
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 19:58

Eigenlijk moet je die gouden uitspraken van kinderen opslaan. Zo leuk vaak!

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 20:11
Heb je vier apen in de auto, ga je betalen om apen te zien! fijn dat het een leuke dag was!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 21:06
Originally posted by Boris Boris wrote:

Eigenlijk moet je die gouden uitspraken van kinderen opslaan. Zo leuk vaak!

Onze zoon (30) vroeg vroeger toen hij zo'n 4 jaar was waarom we moesten stoppen met de fiets.
Toen ik zei dat het een voorrangsweg was was het even stil......waar is de achtergangsweg dan?? hoorde ik achter op de fiets.... Heerlijk zo rechtlijnig denken
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 21:06
Ik voelde het echt, Christine, dat er naar me gezwaaid werd. Wij hebben zelf voor aapje gespeeld in onze tuin, was ook gezellig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 21:29
Ach we hebben er ooit ook al eens gelopen (personeelsuitje) terwijl de regen met bakken uit de lucht kwam. Alle aapjes binnen, alleen de grootste apen liepen door de regen Wink
Zijn ongeveer een maand geleden ook nog geweest met de jongste en zijn vriendje.
Blijft leuk!

Fijn dat jullie het ook zo gezellig hebben gehad, leuke afsluiting van de vakantie.

Gr. Rianne
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 22:35
Klinkt leuk, misschien moeten we er ook maar eens naar toe. De Apenheul heeft me altijd tegengestaan, misschien wel omdat mijn moeder er nooit heen wou, omdat die apen vies zouden zijn en het er zou stinken.
Groet,

Yobsje
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 00:12
Leuk he die apenleul (mijn neefje (inmiddels neef 19) zei het ook altijd. Wij zijn e toevallig vorige week ook nog geweest  met vrienden van ons.
Ik vond die kleine dodshoofd aapjes die losliepen erg leuk maar  waar  ik van genoten heb dat waren de slinger apen wat een acrobaten waren dat  zeg echt schitterend om naar te kijken een circus is er niks bij.

En ja dat zei je moeder en of ze helemaal ongelijk heeft niet echt, maar ja we hebben een douche en een wasmachine en als je gewoon buiten speelt kom je ook overal mee in aanraking. 

En wat betreft de uitspraken van de kids ik heb het inderdaad gedaan al die leuke uitspraken van mijn dochter.

een voorbeeldje: we zagen eens een oplegger truck rijden zonder container  roept ze ineens kijk mam een blote vrachtauto.( ze was toen bijna 4 jaar.)

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 08:11
Ik heb nooit de uitspraken opgeschreven, daar heb ik tot op heden wel spijt van. Ze zijn ondertussen 32 en 30 jaar. Onze dochter heeft nu zelf een zoontje van 11 maanden en ik heb haar op het hart gedrukt om nu al leuke dingen op te schrijven......je vergeet zoveel!!!!
Mijn schoonzusje heeft het wel gedaan en ook briefjes aan Sinterklaas bewaard..........ZOOOOOOOOOO leuk om terug te lezen/zien.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:23
Ik schrijf ook af en toe een uitspraak in mijn agenda, altijd leuk om terug te lezen. Vanavond was mijn schoonvader van 80 jaar hier en er kwam een parachutist met een motertje overvliegen, "Oh dat is zo'n kitesurfer toch" zei hij. Nou zijn er genoeg meren om ons heen en het IJsselmeer is ook niet zo ver, maar voor een kitesurfer was hij wel heel erg uit de richting. Dus het zijn niet alleen de kleintjes met leuke opmerkingen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.000 seconden.
Lang Yarns