Helaas |
Reageer
|
| Autheur | |
haribiwo
Hobbywonder
Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: HelaasPosted: 11 Augustus 2012 om 13:20 |
|
Zit mijn vakantie er bijna op en ga ik morgen weer naar huis, 3 lekkere weken gehad hier op de camping, maar niet getreurt, vrijdag mag ik weer terug ( we hebben een stacaravan)
Ik verheug me wel op het bekijken van de patroontjes die ik de afgelopen dagen heb mogen ontvangen, door de trage verbinding heb ik ze nog niet binnen kunnen halen, heb ze wel door kunnen sturen, ben erg benieuwd wat ik te zien krijg Ik ben blij dat ik dit forum her ontdekt heb, had me wel ooit aangemeld, maar daar was het bij gebleven, nu kwam ik tijdens het zoeken naar een patroontje weer op het forum en heb me toen maar even voorgesteld en wat actiever geworden en hoop dat ook te blijven, want ik heb goede gevoelens bij dit forum, allemaal lieve leden die niet te beroerd zijn om iemand te helpen Groetjes Rinske |
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 13:35 |
|
Fijn dat je er zo over denkt!
Ik vind het ook een fijn forum...
|
|
![]() |
|
pippie
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 13:44 |
|
Goed dat je weer terug bent. Welkom.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Augustus 2012 om 14:16 |
|
dus jij hebt nog een heel verrassingspakket als je thuis komt, maar je weet het eerst de huiselijke plichten, wasgoed wegwerken en strijken(kan volgende week ook hoor
)
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Augustus 2012 om 15:34 |
|
Heerlijk om maar even naar huis te hoeven. Zo lekker om elk moment wanneer je wilt weer terug te kunnen. Ik kan hier op het forum ook genieten. Lekker even bijkletsen.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |