Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Prachtige creaties

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Prachtige creaties
    Posted: 25 Juli 2012 om 21:10
Ik ben een week niet op het forum geweest, en ik zie de mooiste dingen weer voorbij komen. Ik ben nu al vanaf een uur of 7 bezig alles te lezen, maar het is té veel om overal op te reageren. Dus bij dezen: allemaal goed bezig, er zijn weer prachtige dingen gemaakt ClapClapClapClapClap
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 16:21
Ik ben een paar dagen niet geweest en de creatie's zijn heel mooi
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 09:37
Hier sluit ik me volledig bij aan. Wat een supermooie creaties allemaal! Gewoon te veel om allemaal op te reageren!
Veel liefs van Marieke
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 22:09
Ik ben ook een weekje weggeweest en wat is er veel moois te zien op het forum. Bij deze sluit ik me helemaal aan bij wat hierboven staat. Ik was begonnen met reacties te geven maar het zijn er zoveel. Dames jullie hebben weer super leuke dingen gemaakt, mijn handen gaan weer jeuken om te beginnen. Er komen ook zoveel leuke patroontjes voorbij.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 22:39
elke dag verbaas ik me over al die mooie dingen die er gemaakt zijn Clap
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 13:59
zoveel moois
hoe krijgen julli het allemaal klaar ..Star
knap!!
Sonja
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 13:24
Ik moet zeggen dat ik altijd stomverbaasd ben wanneer ik kom kijken. Zo knap en inderdaad zo véél! Ik heb het de laatste maanden enorm druk met werk en dochter, en ben er sinds maart enkel in geslaagd van 1 truitje voor haar (maatje 1 jaar... dus niet veel werk aan) en 1 vest voor mezelf te maken.

En elke keer ik kom kijken wordt mijn lijstje (oh zoiets wil ik ook maken!) langer Wink
Groetjes, Tineke
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 17:36
voor mij geldt hetzelfde. Tijd niet geweest om te kijken door vakantie en andere drukte. En nu zie ik hier zoveel moois gemaakt. Super! Of ik het allemaal kan nalezen. Denk het niet maar ik ga het wel proberen.
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 18:49
Ik sluit me graag aan, tveel om op alles individueel te reageren.... PETJE AF!!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.109 seconden.
Lang Yarns