grote uilen kussen. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Augustus 2012 om 15:33 |
Hallo
ik ben opzoek naar het patroon voor het grote uilen kussen. Me dochter heeft een nieuwe kamer met een boom gemaakt van hout met een uil erin (foto volgt snel een x) Maar nou past er natuurlijk perfect die uilen kussen erbij. Weet iemand nog op welke site deze te koop stond? Liefs berdien bedankt alvast en geniet nog even van het weer!! |
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgiƫ Status: Offline Points: 1572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb deze gevonden maar weet niet of het de juiste is, ik had hem tijdje geleden op mijn pinterest gezet.
http://zoomyummy.com/2012/05/23/new-pattern-crochet-owl-cushions/ |
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
Het is ind wel een haakpatroon. Maar deze was het niet hij bestond uit 1 geheel.
Maar deze is ook schattig als ik die ander niet kan vinden dan ga ik deze kopen. Heel erg bedankt. |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Bedoel je misschien de mega uil van Matawi's Crea's.
Je zult dan zelf even moeten googlen, want krijg het met mijn mobiel niet voor elkaar de link te plaatsen. Sorry! ![]() |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Ik zit nu achter de pc... De uil die ik bedoel staat hier: KLIK
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Het uilenpatroon wat je bedoelt is alleen te koop bij Matawi......
|
|
![]() |
|
amifan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1168 |
Kijk eens bij AterGcrochet, daar heb ik het patroon voor mijn grote uilenkussens gekocht. De site is van Greta uit Harlingen en verkoopt ze via Etsy. Succes ermee, ik heb er veel plezier aan beleefd ze te maken.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Die op de foto komt volgens mij uit de lekturamamappen van Breien. Van jaren geleden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hey dames
super bedankt ik ben echt al een heel eind opweg geholpen!! Breien kan ik niet helaas helaas zal me er toch een x in moeten verdiepen geloof ik . Ik ga de uil van matawi even bekijken volgens mij bedoel ik die ja en die van greta ook. En dan ga ik woensdag nog aan de gang weer super bedankt voor de hulp!! liefs berdien. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |