Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

grote uilen kussen.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: grote uilen kussen.
    Posted: 12 Augustus 2012 om 15:33
Hallo

ik ben opzoek naar het patroon voor het grote uilen kussen.
Me dochter heeft een nieuwe kamer met een boom gemaakt van hout met een uil erin (foto volgt snel een x) Maar nou past er natuurlijk perfect die uilen kussen erbij.
Weet iemand nog op welke site deze te koop stond?

Liefs berdien

bedankt alvast en geniet nog even van het weer!!
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 15:51
Ik heb deze gevonden maar weet niet of het de juiste is, ik had hem tijdje geleden op mijn pinterest gezet.
http://zoomyummy.com/2012/05/23/new-pattern-crochet-owl-cushions/
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 16:08
Het is ind wel een haakpatroon. Maar deze was het niet hij bestond uit 1 geheel.
Maar deze is ook schattig als ik die ander niet kan vinden dan ga ik deze kopen.
Heel erg bedankt.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 16:38
Bedoel je misschien de mega uil van Matawi's Crea's.
Je zult dan zelf even moeten googlen, want krijg het met mijn mobiel niet voor elkaar de link te plaatsen. Sorry!
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 16:53
Originally posted by Venaille Venaille wrote:

Bedoel je misschien de mega uil van Matawi's Crea's.
Je zult dan zelf even moeten googlen, want krijg het met mijn mobiel niet voor elkaar de link te plaatsen. Sorry!

Ik zit nu achter de pc... De uil die ik bedoel staat hier: KLIK
Veel liefs van Marieke
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 17:52

Is het me eindelijk gelukt om een foto te uploaden, is het een mega-plaatje. Sorry hiervoor. Maar deze uilen zou ik voor je hebben, het is alleen gebreid
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 18:51
 Het uilenpatroon wat je bedoelt is alleen te koop bij Matawi......
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 21:21
Kijk eens bij AterGcrochet, daar heb ik het patroon voor mijn grote uilenkussens gekocht. De site is van Greta uit Harlingen en verkoopt ze via Etsy. Succes ermee, ik heb er veel plezier aan beleefd ze te maken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 21:31
Die op de foto komt volgens mij uit de lekturamamappen van Breien. Van jaren geleden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 22:09
Hey dames

super bedankt ik ben echt al een heel eind opweg geholpen!!
Breien kan ik niet helaas helaas zal me er toch een x in moeten verdiepen geloof ik .
Ik ga de uil van matawi even bekijken volgens mij bedoel ik die ja en die van greta ook.
En dan ga ik woensdag nog aan de gang weer super bedankt voor de hulp!!

liefs berdien.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 4.313 seconden.
Lang Yarns