Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

even in de ruststand

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: even in de ruststand
    Posted: 11 Augustus 2012 om 22:28
zoals sommigen misschien nog wel weten heeft mijn moeder in maart een herseninfarct gehad. Ze is er behoorlijk aangedaan door en moet haar laatste jaren in een verpleeghuis doorbrengen, gelukkig zit ze nu hier in de stad en is ze "good te passe"Wink

Door dit herseninfarct en de leuke mededeling dat ik oma word ben ik na ga denken en wilde ik stoppen met roken, dat is ook gebeurt maar door klachten van benauwdheid werd ik door de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis om bij de cardioloog te gaan fietsen.
Om een lang verhaal kort te maken, de fietsproef op 26 juni was niet goed, de hartkatheterisatie op 16 juli gaf een vernauwing links aan de kransslagader aan en dinsdag 14 augustus om 7.30 uur moet ik in Zwolle zijn om gedotterd te worden.
In 3 maand van 'gezond' naar hartpatiĆ«nt, en dat alles omdat ik stopte met roken.
Hopelijk is alles na dinsdag weer goed en kan ik rustig aan beter worden.

Ik zit nu dus even in een ruststand, brei en haak wel maar er komt niet veel van de naald, komt wel weer hoor, later.
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:31
Gossie das wel een nare nasmaak!
Maar wees blij dat het op tijd ontdekt is!

Heel erg veel sterkte! En doe vooral rustig aan!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:33
Ja stoppen met roken is gezond zeggen ze. 

Nou is het ook wel zo en had je het door het roken misschien te laat op gemerkt, want roken doet je bloedvaten verwijden dus dan stroomt het makkelijker door de verstopping heen en merk je het niet zo snel. 

Ik snap dat je nu even in de ruststand zit en rustig aan doet Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken en met het dotteren. en gewoon rustig aan toch je hoby's doen kan ook je afleiding geven.

M.A.W. doe rustig aan.

Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:37
Schrikken, maar in ieder geval ben je er op tijd bij!
Blijft altijd eng "hartklachten".
Zwolle staat echter voor deze behandelingen erg goed aangeschreven.
Wens je veel sterkte en zal voor je duimen dinsdag.

Gr.Rianne
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 23:07
Heel veel sterkte dinsdag, als je weer opgeknapt bent komt het handwerken wel weer. Je hebt in ieder geval wel iets leuks om naar uit te kijken, wordt het je eerste kleinkind? En naar voor je moeder, kan ze nog praten? Mijn schoonmoeder woont al meer dan 9 jaar in een verpleeghuis na een herseninfarct, zij kan niet praten en dat lijkt mij het moeilijkst wat er is, je bent er wel, maar je kunt bijna niets meer duidelijk maken.
Groet,

Yobsje
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 23:34
Je zal maar stoppen met roken, maar anders was het misschien ook wel eens aan het licht gekomen, alvast heel veel sterkte!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 00:39
veel sterkte op 14 aug enne ik ben ook al een tijd van plan om te stoppen met roken maar helaas ben ik er nog niet toe gekomen . Na dit te lezen durf ik misschien helemaal wel niet meer stoppen pfffffff 
Hartpatient zijn is niet niks natuurlijk , maar tegenwoordig kunnen ze zoveel bij een mens dat je nu als hartpatient ook 100j kunt worden hoor .
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 10:03
Tjonge, dat is toch ook niet wat je verwacht als je stopt met roken.
Sterkte in Zwolle en voor de toekomst heel vel plezier met en van je kleinkindje.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 10:26
Verdorie, wat heftig! Lichtpuntje is dat jouw moeder het er wel naar de zin heeft! En hoe naar het nu is, ook ik denk dat je "ergens" blij moet zijn, dat dit bij jou zich nu openbaart!l. Sterkte in Zwolle, en kom aub regelmatig even meekletsen oke? Groetjes Wil
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 10:35
hoi hoi

veel sterkte, snel weer opknappen!
groetjes marian
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 12:43
Heel veel sterkte Diny, dit is zeker schrikken. Sterkte
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 14:31
Diny, veel sterkte. Kijk maar uit naar je kleinkind over de narigheid heen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 15:54
heel veel sterkte
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 16:18
Ai, wat knap dat je bent gestopt. Maar heftig dat dit nu ineens openbaar komt. Veel sterkte en veel herstel toegewenst.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 21:28
STERKTE,............Hug

jl.vrijdag zat ik bij de kapper en hoorde hetzelfde verhaal van iemand......

ik ben 5 jaar geleden opgehouden.......
en heb er geen last van gehad, ik inhaleerde niet echt
mss daarom ???????
maar ach als je iets moet krijgen  ..........

....wees jij maar blij dat het " op tijd ontdekt is"....Hug
groetjes geesje
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 23:35
heel veel sterkte

ik ben 16 jaar geleden gestopt met roken en heb er ook geen last van gehad ik was een stevige rookster rookte zo'n 3 pakjes shag per week en inhaleerde

Geniet van elke dag!!!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 17:46
Jeetje Diny, das wel even schrikken...

Heel veel sterkte morgen! Ik duim voor je!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 18:55
oh dat is schrikken voor je...
Ik wens je veel sterkte en hoop dat je gauw weer verder opknapt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 14:00
Veel sterkte en snel beter worden hoor
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 20:43
Sterkte en pas goed op jezelf
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns