XL garen Kruidvat |
Reageer |
Autheur | |
crochetmad
Duizendpoot Lid sinds: 16 Juni 2012 Status: Offline Points: 154 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Augustus 2012 om 19:19 |
Gisteren zag ik in de folder van het Kruidvat XL garen
staan. Vandaag na mijn werk toch maar even binnengewipt en jawel hoor...in een paar dozen zaten allerlei klossen in verschillende kleuren. Kon bijna niet kiezen dus heb toch weer meer meegenomen dan gepland. Misschien een leuke tip voor de andere hobbydoosjes. De klossen wegen 450 gram, inclusief haaknaald en patroontje voor 3,99 euro. Niet echt heel goedkoop maar het leuke vind ik dat je wel meerdere kleurtjes kan kopen en niet meteen aan hele grote klossen vastzit. (Hoe hou je jezelf voor de gek) Dus...ren je rot naar het Kruidvat!
|
|
yaya
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel om te melden, morgen maar eens gaan kijken, als het al niet te laat is.
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Een tijdje terug hadden ze deze bollen ook bij Kruidvat. Wat een knopenzooi. Het kussen heb ik met veel ergenis afgekregen.
|
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ah, fijn dat het er weer is! Mijn haaknaald van de vorige ronde kruidvat-garen is gisteren juist gebroken (hoe bedoel je, slechte kwaliteit...) dus nu kan ik mooi weer een nieuwe halen ;)
ik heb trouwens nergens last van gehad Hetwich!
|
|
Blessed to be a blessing
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Meen je....dan heb ik dikke pech gehad. Het was werkelijk waar niet normaal. Minimaal om de anderhalve meter een knoop. Het was echt niet prettig werken. Zeker "maandagochtend" bollen gekocht.
|
|
yaya
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben deze morgen naar Kruidvat geweest, niets te vinden, misschien straks nog een andere proberen.
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sla deze ronde maar over. De bol van de vorige keer staat ook nog steeds in de kast
|
|
|
|
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier ook iemand die overstag is gegaan. Zoveel leuke kleurtjes. Ik heb een lichtgrijze en een rood/roze tint meegenomen, leuk voor een kussen op de bank
|
|
LiesVDB
Duizendpoot Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou dit enkel in nederland zijn? Hier in België heb ik ze niet zien staan...
Nu ja, heb ook nog twee van die klossen in de kast staan van vorige keer!
|
|
ikkie1202
Duizendpoot Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze vandaag nog in de folder in Belgie gezien, ze zouden ze dus moeten hebben/krijgen
|
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had ook erg veel knopen in de grijze bollen!! Heb nu nog een paar bollen staan maar kan er nog niet helemaal zin voor kweken!! |
|
|
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons in Kruidvat stonden ze (België) en bij mijn moeder ook (Nederland), dus inderdaad in beiden!
Ik durf ze echt niet te gaan halen, ik wacht wel op de volgende ronde - als er wat minder in huis is. Mijn wolmand zit vol en ik heb net een bol Drops Verdi in huis gehaald waarmee ik een vestje voor mezelf aan het breien ben. Dat ding is zo groot dat mijn man het intussen "onze bobby" noemt en mij continu koeioneert door de bol wol te aaien... Nog zo een groot ding in huis en hij is de zenuwinzinking nabij denk ik |
|
Groetjes, Tineke
|
|
Tulp82
Groupie Lid sinds: 15 Augustus 2012 Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sinds kort ben ik aan het haken. Ook ik heb een bol XXl garen gekocht bij het Kruidvat, maar ik begrijp het patroon van de tas niet helemaal. Bij de omschrijving onder het kopje 'Tas'staat bij 1e toer sla de lus van de laatste l. om het handvat en haak terug met 24v. Wat wordt hiermee bedoelt? Voor de tweede toer moet dit voor het andere handvat. Al vast bedankt voor het meedenken.
|
|
crochetmad
Duizendpoot Lid sinds: 16 Juni 2012 Status: Offline Points: 154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Tulp,
Allereerst van harte welkom op dit gezellige forum! Ik heb het patroon er maar eens bijgepakt en volgens mij moet je het volgende doen: Je haakt eerst de twee handvatten. (Dat is niet meer dan een ketting lossen haken, ring sluiten en hierop vasten haken, waarbij je in de ring steekt) Dan begin je met de tas: Als je de ketting van 25 lossen gehaakt hebt steek je de haaknaald door de ring van het eerste handvat, je neemt een lus op en haakt de 24 vasten op de lossenketting.(in de achterste lussen insteken! dan krijg je dat leuke ribbelpatroon) Aan het eind van deze toer doe je hetzelfde met het tweede handvat en haak je weer 24 vasten terug. De tweede toer dus steeds herhalen waarbij je steeds aan het eind een lus opneemt door een handvat. Op deze manier haak je dus de de handvatten aan de tas vast. Je krijgt dan een soort lange lap met 2 handvatten aan beide uiteinden. Als je deze lap dubbelvouwt kun je de zijkanten er later tussennaaien. Kijk nog eens goed naar het plaatje, misschien is het dan wat duidelijker! Veel succes! |
|
Tulp82
Groupie Lid sinds: 15 Augustus 2012 Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Crochetmad, nu begrijp ik het. Ik kan nu weer verder.
|
|
Wilma86
Newbie Lid sinds: 21 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 16 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze voor komende week ook weer in de folder zien staan bij de kruidvat. 900 gram voor 7.99
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |