Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Maxi cosi zak

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Maxi cosi zak
    Posted: 06 Augustus 2012 om 22:35
Een vriendin van mij is in januari uitgerekend.
Ik wil voor haar kindje een omslagdoek/trappelzak maken die je vast kan maken in de maxi cosi.
In het rug/voorpand zit dan een knoopsgat voor de gordel(s).

Ergens in een breiboek (van Phildar?) heb ik het patroon maar ik kan nergens dat boek vinden...

Wie kan mij helpen?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 10:15
Ik heb een paar van die kleine Phildarboekjes, ik ga zo dadelijk zoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 10:30
Ik heb er wel een naaipatroon van, moet ik even zoeken maar weet datbik het heb.
Wil je die??
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:02
In het boekje Fashion Baby,  60 breimodelletjes van de Phildar (Edities Marie Claire) staat een trappelzak in! Een heel leuk patroon! Moet ik die voor je inscannen en doormailen? Ik hoor het wel van je..
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:24
Originally posted by Jopaa Jopaa wrote:

In het boekje Fashion Baby,  60 breimodelletjes van de Phildar (Edities Marie Claire) staat een trappelzak in! Een heel leuk patroon! Moet ik die voor je inscannen en doormailen? Ik hoor het wel van je..

Als het een trappelzak is die in de maxi cosi vastgezet kan worden wel, graag.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:25
Originally posted by Sarabi09 Sarabi09 wrote:

Ik heb er wel een naaipatroon van, moet ik even zoeken maar weet datbik het heb.
Wil je die??

Je mag hem wel doorsturen. Kan niet goed met de naaimachine overweg, maar wellicht met hulp van moeders.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:46
Ik heb 6 kleine en 3 grote boekjes en bladen van Phildar doorgewerkt plus nog wat andere babybladen en het enige wat ik kon vinden was een trappelzakpak met twee pijpen uit een Andrea. Ik zal hem morgen scannen en bij mijn babymappen stoppen en zeg maar als je die wilt hebben.

Die trappelzak van Phildar staat volgens mij op de site van de Telegraaf bij Phildar babypatronen, het is een zak met capuchon en knopen aan twee kanten.

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 20:21
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb 6 kleine en 3 grote boekjes en bladen van Phildar doorgewerkt plus nog wat andere babybladen en het enige wat ik kon vinden was een trappelzakpak met twee pijpen uit een Andrea. Ik zal hem morgen scannen en bij mijn babymappen stoppen en zeg maar als je die wilt hebben.

Die trappelzak van Phildar staat volgens mij op de site van de Telegraaf bij Phildar babypatronen, het is een zak met capuchon en knopen aan twee kanten.

Heb je hier een link van, van de telegraaf? Ik kan hem daar niet vinden.
De scan van de trappelzakpak zou ik graag willen hebben, dank je wel.
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:35
Het patroontje van uit het boekje van de Phildar is volgens mij een zak die in de maxicosi gemaakt kan worden, mijn oma is die toevallig aan het maken, morgenmiddag haal ik het boekje op en als het in de maxicosi kan mail ik je hem morgenavond!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 13:17
IK had hem bij mijn favorieten, maar daar is ie stilletjes weer uitgelopen. Laatst kwam ik er per ongeluk op terecht toen ik naar de telegraaf online keek. Kan iemand ons helpen? Je kunt zoeken bij Vrouw en dan bij Hobby's, ik hoop dat dat lukt.

Ik ga het trappelpak zo dadelijk scannen, het is echt een overpak, dus als jasje bedoeld. Naald 5/6.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 14:04
Ziezo, het reispakje staat in mijn Baby's, Breien map. En Sanne heeft het al.

wat rozengeur.
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 16:38
Je hebt mail! Er zitten helaas toch geen gaten in voor de bevestiging in de Maxi Cosi.. maar heb je het patroon toch maar gemaild, misschien kun je er zelf wat op vinden zodat het toch kan.

Het patroon wat in de telegraaf stond is volgens mij deze:
Ik weet niet zeker of je die bedoeld maar kwam hem tegen op google

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Back to Top
thyvil View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thyvil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 11:38
Zou iemand mij de andere patroontjes willen sturen. Die van de link heb ik al zelf opgeslagen.
Alvast bedankt.

Groetjes birgitta
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 16:04
@Birgitta.. ik heb je het patroontje van de trappelzak gemaild (uit het boekje van de Phildar)
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:51
Dames dames, ik hoor net dat de trappelzak van Phildar die ik rond heb gestuurd helemaal niet in de maxi cosi past, de maten kloppen niet! Mijn oma heeft een aanvulling op dat patroon met de juiste maten en gaten voor de gordeltjes, zal ik die inscannen en doormailen? Dan wordt het wel pas zaterdag voor ik tijd heb om het patroon op te halen van mn oma..dus even geduld;-)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 08:17
Birgitta, ik heb je het trappelpak gestuurd, ik wist niet wat je bedoelde met patroontjes, ik had er maar één.

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 12:22

Dames dames, ik hoor net dat de trappelzak van Phildar die ik rond heb gestuurd helemaal niet in de maxi cosi past, de maten kloppen niet! Mijn oma heeft een aanvulling op dat patroon met de juiste maten en gaten voor de gordeltjes, zal ik die inscannen en doormailen? Dan wordt het wel pas zaterdag voor ik tijd heb om het patroon op te halen van mn oma..dus even geduld;-)

Ik zou de aanvulling graag ontvangen.
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:34
Oooooh ik kom er net achter dat ik zaterdag iets gruwelijk ben vergeten nou ja zo gruwelijk is het ook weer niet maar ben vergeten om de aanvulling op het patroon op te halen en door te mailen! Morgenavond zal ik het doormailen! Sorry voor mn vergeetachtigheid
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:27

Oooooh ik kom er net achter dat ik zaterdag iets gruwelijk ben vergeten nou ja zo gruwelijk is het ook weer niet maar ben vergeten om de aanvulling op het patroon op te halen en door te mailen! Morgenavond zal ik het doormailen! Sorry voor mn vergeetachtigheid

Dat is de leeftijd, kan je niets aan doe. Mag ik me nog aansluiten hiervoor??? LOLLOLLOL
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:43
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

[QUOTE=Jopaa]Dat is de leeftijd, kan je niets aan doe. Mag ik me nog aansluiten hiervoor??? LOLLOLLOL

Nou....als het met 25 al begint dan staat me nog wat te wachten Maar morgenavond heb je een patroontje in je mailbox, als ik het niet vergeet
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns