Tipje |
Reageer |
Autheur | |
helma
Duizendpoot Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Augustus 2012 om 14:54 |
Doe de bol wol in een boterhamzakje ,knoop erin zo voorkom dat je bol vuil word,en garen op de grond vallen is dan geen probleem meer.
|
|
Groetjes Helma
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoe moet de dan haken
|
|
|
|
rianne35
Duizendpoot Lid sinds: 25 September 2011 Status: Offline Points: 282 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt. |
|
ridder204
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
|
doe ik al jaren, meteen een probaat middel tegen spelende poesjes
|
|
helma
Duizendpoot Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Post Options
Thanks(0)
|
bolletje in zakkie knoop er in wel een klein stukje van de bovenkant open laten anders kun je de draad er niet uithalen
|
|
Groetjes Helma
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb momenteel een klein emmertje van de Griekse yoghurt, gaatje bovenin gebrand met een hete spijker.....wol erin, door het gaatje en breien maar......en de kat blijft er ook nuchter van.
|
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
lol, ik had geen idee dat katten dronken werden van yoghurt, mmmmm, misschien een strak plan om dat eens te proberen bij onze kits, lijkt me grapvol om te zien hoe ze op tafel gaan dansen!
Maar alle gekheid op een stokje, strak plan , ga ik ook proberen, moet nog wel even mijn yoghurt opeten, maar dan ga ik ermee aan de slag, het enige wat er dan nog kan gebeuren is dat onze kits het ronddraaiende potje leuk vinden om mee te spelen (of het draadje zelf lol).
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
voordat je het bolletje erin doet, beginnen met het draadje uit de binnenkant van de bol, heb je ook geen last van draaiende bolletjes
|
|
lydia wijsbroek
|
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klopt, maar bij sommige bolletjes moet ik ongeveer het hele binnenwerk eruit halen voordat ik het begindraadje kan vinden en dan moet ik een halve bol opwinden. :(
Maar ik bedoelde eigenlijk dat, tenzij ik het potje klem zet, onze kits het prachtig vinden om met iets te spelen, ook al staat het stil.
|
|
*Mas*
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een goeie tip, werkt vast ook tegen vogels!
Mijn valkjes hangen ook graag aan mn wol pm het eens lekker uit elkaar te trekken haha! |
|
Groetjes,
Marcha |
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij een knot wol zit meestal de gewone begindraad aan 1 kant naar binnen, de begindraad van binnenuit zit aan de andere kant
|
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |