Het Jaar van de Draak 2012 |
Reageer
|
| Autheur | |
crochetmad
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Het Jaar van de Draak 2012Posted: 14 Augustus 2012 om 19:48 |
|
Wisten jullie dat 2012 het jaar van de draak is?
(voor wie wat heeft met astrologie): De Chinezen bezien een Drakenjaar als een jaar van geluk, een jaar dat zich leent om nieuwe zaken op te starten. Het jaar van de Draak biedt mogelijkheden voor ons allemaal. Het lijkt wel of de drakenpatronen in het rond vliegen! Toevallig (?) heb ik zojuist Dibbes, het draakje af en heb ik het patroon van Draak Drakosha om aan te beginnen. Wat een uitdaging! Zou het uitmaken dat ik geboren ben in het jaar van de draak?(1964) Mijn man maakt altijd het grapje dat dat geen toeval kan zijn. Wie is er trouwens ook een Draak? |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 20:06 |
|
Mag ik je vragen hoe jij de achterpoten van Dibbes hebt vastgemaakt? Ik kom er totaal niet uit :( Heb je misschien voor mij een detailfoto zodat ik dibbes ook eens eindelijk in elkaar kan zetten :-) (had Tess al een mail gestuurd voor hulp maar geen enkele reactie grmblll).
|
|
![]() |
|
andrea21
Hobbywonder
Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 20:10 |
|
Ik heb ook dibbes gemaakt voor me dochter die as november een baby krijgt en ik had ook moeite met de achterpoten ik heb ze er aan gezet maar na tig keren gedaan dacht ik nu is het wel goed maar tevreden was ik niet.
|
|
|
|
![]() |
|
crochetmad
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 20:14 |
|
Prideke, ik heb (nog) geen ervaring met plaatsen van foto's maar
dit is een extra stimulans om het te gaan proberen! Misschien kan ik je voorlopig even tekstueel helpen: Ik vermoed dat de moeilijkheid zit in het bevestigen van het onderpootje aan de bovenpoot? Het hieltje van het onderpootje moet je haaks aan het bovenpootje bevestigen. De bovenpoot met "bil" deuk je als het ware in en dan naai je het geheel aan het lijfje. (Niet helemaal, ongeveer 2/3 van de bovenpoot) Heb je iets aan deze informatie? Anders even wachten op de foto...
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 20:20 |
|
Ik heb hem gegoogled, want ik kende Dibbes niet, maar wat een schatje zeg
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Augustus 2012 om 21:01 |
|
Als ik zo kijk op de foto uit het boekje ziet het er zoooo schattig en eenvoudig eruit maar ik heb bijna bloeddoorlopen ogen
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |