Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bravo van Schachenmayr

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bravo van Schachenmayr
    Posted: 15 Augustus 2012 om 11:59
Tot nu toe gebruik ik voor mijn haakwerkjes altijd Catania van Schachenmayr.
Nu wou ik Bravo (ook van schachenmayr) gebruiken.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee en haakt het ook zo vlot als Catania ? 
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 12:05
Ik haak nu een klein projectje met bravo en ben er toch wel tevreden mee. Na katoen is het even wennen, maar ik vind het toch best prettig haken.
Het is natuurlijk wel geen katoen he ;) Maar daarentegen een stuk goedkoper en ook veel keus in kleuren.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 12:14
Het zit trouwens wel wat losser, dus voor een beginnend haakster zoals ik was het ook wel even wennen om de HELE draad mee te pakken, en niet maar een deel ;)
Maar dat went wel snel.
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 12:19
Goedkoper en vele kleurtjes : redenen die me doen twijfelen om deze kwaliteit ook te gebruikenWink  
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 12:22
Dat waren ook mijn redenen om er mee te beginnen. Ik wilde een cadeau maken voor iemand, maar als ik dat allemaal met catania ging doen zouden de kosten gewoon de pan uit rijzen. Dus heb ik deze maar gekocht en ben er erg tevreden van. Geen spijt, en ik zie mezelf het nog wel meer kopen. ik vind het sowieso wat zachter eruit zien dan katoen. 
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 12:35
Ik ondervind wel dikte-verschil tussen de kleuren! Ben nu met een ooievaar aan het haken , wit is beduidend dikker dan rose ! Heb het ook al gemeld bij mijn winkeltje, maar ja, die kan er niks aan doen! De prijs is er naar, was het antwoord! Het is me trouwens al veel vaker opgevallen!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns