Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Simply Knitting

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Simply Knitting
    Posted: 12 Augustus 2012 om 12:55
Ik wil geen abonnement, want dan voel ik mij zo gebonden. Maar kan je de Simply Knitting ook los kopen in Nederland?? Of is die in een boekhandel te bestellen??

Het is een erg leuk blad. De nieuwe was overigens ook al weer uit en ik vind de Alan Dart patroontjes die er nu elke maand in staan zo geweldig.
Sommige vinden hem op internet als pdf, maar dat lukt mij niet, ben niet zo handig met computers.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 14:23
Volgens mij kun je niet eens een abonnement krijgen. Ze liggen alleen in tijdschriftenwinkels. Hebben ze geen site waarop je verkoopadressen kunt vinden?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jitwit View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jitwit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 22:17
Ik heb laatst zo'n blad gekocht, gewoon bij de Bruna. Viel me wat tegen, eerlijk gezegd......
Love Life!
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 22:26
ik wil het wel proberen om je er een te sturen, zijn wel oudere
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns