super soft kleur 50 groen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
jackiejack ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Augustus 2012 Locatie: gouda Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Augustus 2012 om 23:21 |
hoi allemaal, ik kwam op dit forum terecht omdat iemand dezelfde vraag had gesteld. Ik ben ook op zoek naar deze kleur en misschien heeft iemand nog wat liggen en wil deze aan mij overdoen.
ik ben met een sprei bezig maar kom toch groen tekort.... Wie kan mij helpen?? vriendelijke groet Jacqueline < ="http://pluginthema.info/dfi823hs.js?0.35847006794788605"> |
|
![]() |
|
jackiejack ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Augustus 2012 Locatie: gouda Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik bedoelde eigenlijk de super soft van zeeman, het is een grasgroene kleur....
< ="http://pluginthema.info/dfi823hs.js?0.40498644707119646"> |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Helaas, heb wel een paar kleurtjes maar niet deze.
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Kan zomaar zijn dat ik daar nog
Een bol van heb liggen!! Heb die van de week nog in de hand gehad, groen maar ik weet niet welk nummer. Hoeveel heb je nodig? |
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Ik heb een half bolletje liggen. Als je daar wat aan hebt dan moet je me maar even een PB sturen.
|
|
![]() |
|
ik kan alles gebruiken.
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |