Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

svp uitleg nodig

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: svp uitleg nodig
    Posted: 16 Augustus 2012 om 21:16
rechts bij het begin van de 23ste toer 40 steken bijzetten wie kan mij vertellen wat dit betekent ik weet het nietCry
Groetjes Helma
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:23
kan je iets meer uitleg geven over het patroon? Zoals het klinkt moet je aan het begin van de naald 40 steken opzetten. Gezien er niet meer info staat kan ik het helemaal fout hebben.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:28
al je er 40 steken bij op moet zetten, gebruik ikzelf altijd een hulpdraad, daarmee zet ik de steken op een aparte naald en je kunt ze erbijbreien, naderhand het draadje wegwerken is geen probleem.
lydia wijsbroek
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:30
Hoi Lydia jou uitleg klinkt heel logisch maar hoe doe ik dat ??
Groetjes Helma
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:32
Even google erop gegooid en hoppa http://www.garnstudio.com/lang/nl/video.php?id=94
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:35
Het betreft een poppetje eerst moet ik het hoofdje breien en nu flink vermeeredern voor de armpjesSmile
Groetjes Helma
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:35
Ik doe dat met dezelfde draad, je breit de eerste steek half en zet die lus terug, dan brei je die lus half en zet de lus terug, in dit gecal dus 40 keer. En dan brei je eerst over de nieuwe steken en dan over de rest. Probeer maar met dit antwoord erbij. Je kunt ook 40 lusjes maken maar dat wordt lastiger insteken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:37
je neemt een losse draad en zet je steken (als je handmatig opzet) op een extra naald als er 40 steken zijn opgezet. neem eventueel een nieuw bolletje, brei eerst de 40 steken en dan de rest van je naald breien
lydia wijsbroek
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:38
Bedankt voor het filmpje het is nu duidelijk.Ik had wel gegoogle maar kon dit niet vinden omdat ik (denk ik) de verkeerde zoeknaam heb gebruiktThumbs UpThumbs Up
Groetjes Helma
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:41
Volgens mij ben je het tutpoppetje aan het breien of zit ik er naast Wink
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 22:00
10 punten u gaat door na de volgende rondeTongue
Groetjes Helma
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 16:38
Originally posted by helma helma wrote:

10 punten u gaat door na de volgende rondeTongue

LOLLOLLOL en levert ook weer 10 punten op? Wink
LOL
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 18:10
Liever een waterijsje :P
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 18:16
Je mag kiezen het waterijsje of het vraagteken ????Tongue
Groetjes Helma
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns