svp uitleg nodig |
Reageer ![]() |
Autheur | |
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Augustus 2012 om 21:16 |
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kan je iets meer uitleg geven over het patroon? Zoals het klinkt moet je aan het begin van de naald 40 steken opzetten. Gezien er niet meer info staat kan ik het helemaal fout hebben.
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
al je er 40 steken bij op moet zetten, gebruik ikzelf altijd een hulpdraad, daarmee zet ik de steken op een aparte naald en je kunt ze erbijbreien, naderhand het draadje wegwerken is geen probleem.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
helma ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 07 Augustus 2012 Locatie: Geldrop Status: Offline Points: 287 |
Hoi Lydia jou uitleg klinkt heel logisch maar hoe doe ik dat ??
|
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Even google erop gegooid en hoppa http://www.garnstudio.com/lang/nl/video.php?id=94
|
|
![]() |
|
Het betreft een poppetje eerst moet ik het hoofdje breien en nu flink vermeeredern voor de armpjes
![]() |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik doe dat met dezelfde draad, je breit de eerste steek half en zet die lus terug, dan brei je die lus half en zet de lus terug, in dit gecal dus 40 keer. En dan brei je eerst over de nieuwe steken en dan over de rest. Probeer maar met dit antwoord erbij. Je kunt ook 40 lusjes maken maar dat wordt lastiger insteken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
je neemt een losse draad en zet je steken (als je handmatig opzet) op een extra naald als er 40 steken zijn opgezet. neem eventueel een nieuw bolletje, brei eerst de 40 steken en dan de rest van je naald breien
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Bedankt voor het filmpje het is nu duidelijk.Ik had wel gegoogle maar kon dit niet vinden omdat ik (denk ik) de verkeerde zoeknaam heb gebruikt
![]() ![]() |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Volgens mij ben je het tutpoppetje aan het breien of zit ik er naast
![]() |
|
![]() |
|
10 punten u gaat door na de volgende ronde
![]() |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Liever een waterijsje :P
|
|
![]() |
|
Je mag kiezen het waterijsje of het vraagteken ????
![]() |
|
Groetjes Helma
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |