Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Tropisch weekend verwacht, wat gaan we doen?

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Tropisch weekend verwacht, wat gaan we doen?
    Posted: 14 Augustus 2012 om 12:14
In ieder geval ervoor zorgen dat de boodschapjes donderdag of vrijdag in huis zijn. Naar de supermarkt gaan is niet bepaald een hobby van mij.
Verder heb ik geen verplichtingen en kan ik mijn eigen gang gaan.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:17
De hele dag in mn bikini in de zon! Héérlijk!
Blessed to be a blessing
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Mei 2012
Locatie: Beverwijk
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:28
Lekker naar de camping en dan in het zonnetje haken, als ik het dan te warm krijg stap ik even in mijn zwembad, zo kom ik mijn weekend wel door
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:28
naar de boot toe, en heerlijk varenThumbs Up
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:04
Binnen één van mijn gekregen boeken lezen.
We zitten nu veel binnen vanwege de kittens.
Marie raakt in de stress als er niemand in de buurt is als ze wakker is.
De deur open met de hordeur dicht gaat helaas niet omdat de hordeur kapot is.
Één tikje ertegen en hij schiet open...
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:10
het liefst zo weinig mogelijk een beetje haken en een beetje lezen denk ik.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:20
niet veel doen,e, in huis afgeschermd van de hitte
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:24
Wij hebben kaartjes gekocht voor ouwehands dierenpark, we gaan er zondag naartoe, is al weken zo gepland. Maar of ik me er nu op verheug weet ik niet..... veel te warm eigenlijk......

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:33
Zaterdag rijdt zoonlief mee met een oldtimertocht met oude brommers....
Zondag; geen idee wellicht helemaal niets of een stuk fietsen.
 
Iedereen een heel lekker warm weekend (heb ik het ook LOL)
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:36
heel erg genieten van de warmte, doet zo goed aan mijn spieren


Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:45
Even fietsen 's avonds dat de warmte een beetje minder is
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:48
Als het echt zo warm wordt doe ik overdag lekker helemaal niks, lekker in de hangmat onder een boom, boekje erbij, glaasje erbij, heeeeeeeeerlijk. 's avonds misschien wel wat haken, als het glaasje van 's middags tenminste niet te zwaar gevallen is
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 14:24
hoi hoi allemaal,
woon vlak bij t strand, dus bolderkar mee de zooi erin, vooral oud 2persoons laken, voor de schaduw.
beetje lezen, beetje slapen af en toe ff plons in zee, gaat helemaal goedkomen. groeten marain
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 14:42
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

hoi hoi allemaal,
woon vlak bij t strand, dus bolderkar mee de zooi erin, vooral oud 2persoons laken, voor de schaduw.
beetje lezen, beetje slapen af en toe ff plons in zee, gaat helemaal goedkomen. groeten marain
 
Denk een beetje aan mij, hebben we er allmaal wat aan Big smileWink
Veel plezier.
Wil ook wel in de loop van de week al komen logeren hoor, dan hoef je niet aan mij te denken, doe ik het zelf wel LOLLOLLOLLOLLOL
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 15:01
hahaha, zijn net de tentjes aan t opruimen. en tis niet allemaal rozegeur hoor. vaak wind, zout op de ramen, tuin waar weinig wil groeien, en je blijft schilderen, maar voor de rest is t heerlijk wonengroetjes marian
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 15:03
Lekker genieten van het zonnetje in de tuin (onder het scherm en de parasol), en een frisse duik in ons zwembad(je)
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Juli 2012
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 15:05
lekker met een bootje de biesbosch in, kan er nu al van genieten Smile
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 15:17
Picknicken aan de rand van het Albertkanaal hier om de hoek in Genk en ondertussen kijken naar het EK waterskiën dat aan de gang is. Zondag was dag 1 en morgen, vrijdag en zondag racen ze weerom. 
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 15:34
Ameland, had het er met mijn man over....hij werkt thuis.
Gaan zondag een dagje naar Ameland......heerlijk. op de boot heb je het idee heeeeeeeeeeel ver weg te zijn/gaan.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 15:45
na 2 daagjes thuis om te wassen, vertrekken we straks weer richting camping.
dus het hele weekend zalig niks doen, zwemmen, fietsen.....


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns