Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

suske en wiske

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: suske en wiske
    Posted: 16 Augustus 2012 om 21:21
twee jaar geleden had ik nog honderden suske en wiskes maar toen werd charly ziek en moes tik naar utrecht met hem wat me dus heeeeeeeeeeel veel gekost heeft en om de rekening t ekunnen betalen heb ik al mijn suske en wiske  moeten verkopen Cry. nu wil ik toch weer gaan verzamelen. maar de knip is niet meer zo vol als vroeger. hebben jullie misschien suske en wiskes waar je niks mee doet en misschien willen afstaan aan mij danmaken jllie me zeer blij. heb alleen nog een paar aparte explemplaren en de mini boekjes . ook mijn donald ducks heb ik moeten verkopen toen en dat waren er ook honderden. dusse die wil ik ook wee rhebben Tongue. enne gelukkig is charly weer beter geworden hihihi .
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:27
Wij hebben deze nooit verzameld maar zou eens moeten kijken of ik geen verloren exemplaren heb.
Wil je mij via mail anders eens je adres toesturen? Je weet maar nooit ;.))
Zal ook eens luisteren hier en daar. Zaterdag is er een boekenbeurs in de kringloop met 2e handse.
Zou ook leuk zijn te weten welke je al bezit.

Ik beloof niks maar zal zeker mijn best doen ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:36
Jips verzamelt ze via de kringloop. Wij hebben ze ook niet meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 09:57
hier bij de kringloop hebben ze nooit iets en als ze iets hebben dan gaat het direkt naar polen. hele busladingen gaan naar polen en de rotzooi blijft achter. op de markt hebben ze ook niks , zelfs geen ducks. en op markt plaats vragen ze bere veelgeld ervoor Confused
en ik heb alleen nog ene paar met gouden kaft en de kleine boekjes die je kon sparen bij ah jaren geleden. envan de donalds heb ik alleen nog de vakantie albums

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 17:39
Ook al op een boekenmarkt geprobeerd. Ik ben dit jaar niet in Deventer geweest, maar ik weet van vorige jaren dat je ze bij stapels zag liggen en Donald Ducks in hele jaargangen. Onze kinderen hebben, toen ze een jaar of 10 waren ofzo allebei van hun "vakantiegeld" een paar jaargangen gekocht. En ze zijn stuk gelezen. Inmiddels hebben ze een plaatsje gevonden bij ons neefje en nichtje van 8 en 9 jaar, anders had ik je er wel aan kunnen helpen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 17:41
Ik heb er enkele op de boekenbeurs van het kringloop gezien, maar 2€/stuk.
Nou dat vind ik er een beetje over. Voor 2.79€ heb je soms speciale promoties, dan zal ik geen 2€ t stuk betalen voor een beduimeld 2e-hands.
Trouwens, okkiepower, de kinderen hebben nog niet gekeken. Maar van zodra, laat ik je iets weten!!  ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 18:40
Ik heb je even een mailtje gestuurdWink

Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 18:44
Op braderies of bij de Slechte, kun je er wat goedkoper aankomen.
Ik vind ze tegenwoordig eigenlijk schandalig duur. En ik ben ook meer fan van die van Willi vd Steen, de oudere nummers dus.

Ik weet nog dat ik in een vakantie wel eens 10 gulden kreeg en ik er dan wel een stuk of 3 voor kon kopen, in een aanbieding bij een supermarkt. Waar is die tijd gebleven. Wink
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:47
idd ze zijn zo duur tegenwoordig. en hier heb je geen boekenmarkten. in dit gat heb je nooit iets. weet je wat je hier veel vind. kerken. op elke straathoen onderhand 1 . en die kerken houden hier alles tegen. als er iets leuk gedaan zou worden . of leuke winkels . nee dat kan hier niet . ik sti je van de kerken dus en van de kleding en brillen winkels. een kringloop die alles naar polen stuurt. en een markt met veel eten en 1 boekenkraam en die is zo vreselijk duur. en helaas heb ik last van straatvrees dus kom eigenlkijk verder nergens

Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 11:57
Ze hebben ook een webshop zie ik: http://www.deslegte.com/
Ik heb deze winkel ook niet in de buurt, maar als ik vroeger wel eens op cursus in een grote stad ging, snuffelde ik hier in rond. Ook leuke 'ouderwetse' handwerkboeken enzo te koop. Kan daar dan uren in rondhangen. Wink
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 10:36
Wij hebben 2 kringlopen, 1 gewone, daar vragen ze 1,-- voor een suske en wiske en een kringloop voor Roemenië en daar vragen ze 1,-- voor 3 Suskes en Wiskes. Ik heb al een hele grote collectie en mis er nog maar een paar Wink

Wij verzamelen ook Kuifje, Asterix & Obelix.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 21:05
gut jammer daqt hier noet zoon kringloop is 

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 21:06
typ eenbeetje fout steeds opmdat ik scheel zie van koppijn Confused

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 21:11
Originally posted by Jips Jips wrote:

Wij hebben 2 kringlopen, 1 gewone, daar vragen ze 1,-- voor een suske en wiske en een kringloop voor Roemenië en daar vragen ze 1,-- voor 3 Suskes en Wiskes. Ik heb al een hele grote collectie en mis er nog maar een paar Wink

Wij verzamelen ook Kuifje, Asterix & Obelix.

Dat is super goedkoop! Ik zag hier op de ROMMELMARKT dat ze voor een onder gekwijld exemplaar 2.95 vroegen :S en dat was de goedkoopste
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns