Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Als je dit weekend...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Als je dit weekend...
    Posted: 18 Augustus 2012 om 10:09
naar zee gaat, hoef je je niet in te smeren, je krijgt voldoende zonnebrandmiddel van de mensen die links en rechts van je liggen. Poe, als ik naar die foto's van volgepakte stranden kijk, krijg ik het al benauwd. Ik blijf lekker in de tuin zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 10:19
Ik  kom in die hitte zelfs niet buiten. Heb op sommige momenten last van astma en met die weersomstandigheden is dit alles behalve optimaal. Er hangt dan weinig zuurstof in de lucht, helaas ondervind ik daar hinder van.
Bij mij is binnenblijven de boodschap ;.((
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 10:39
Voor mij mag het ook best een paar graden minder warm zijn, ik kan hier heel slecht tegen en ben dan niet veel waard Wink in de schaduw kan ik het nog net aan en anders gewoon binnen.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 12:00
ik moet zeggen dat het hier in de schaduw met een windje erg lekker is. in de zon is het wel echt heet.
ik denk dat het vanmiddag nog wel warmer gaat worden, maar vooralsnog vind ik het heerlijk.
lekker buiten, drankje er bij, forum erbij en straks lekker verder met mijn konijnensleutelhanger,
die mijns inziens wel érg groot wordt voor een sleutelhanger LOL.
straks moet ik nog een grotere tas kopen om hem in te kunnen doen..... LOL
Groetjes Petra

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 12:13
hahahaha magtelt wat een goeie, ik heb in scheveningen gewoond en kwam nooit op het strand, zo zijn er gewoon knokpartijen om een plekje of de bal die iemand raakt, hihi maar dat van de zonnebrand hahaha
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 12:58
Ik blijf ook lekker binnen, mijn huid kan niet tegen de warmte. Denk dat ik maar een filmpje ga kijken en misschien haken of zo. Ben blij als die hitte voorbij is.....

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 13:21
ik ook jose, ik krijg er altijd zo erge migraine van, ik ben ook altijd blij als het voorbij is
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 13:27
Ja hoofdpijn heb ook last van, maar gelukkig geen migraine.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 13:36
Woon zelf in Zeeland maar heb totaal geen behoefte richting strand te gaan. Een ritje van normaal 20 minuten duurt nu al snel een uur. Geef mij maar lekker de schaduw in m'n achtertuintje. Komt er geen zand tussen m'n breiwerk ook ;o)
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 13:41
LOLLOLLOL en niet tussen je billenLOLLOLLOL joke
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 13:46
Ik was aant haken en heb moeten weg leggen mijn wol schoof niet verder van de zweethanden ben wanten aant haken met lekkere dikke wol hahaha
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 13:51
Wij blijven lekker thuis vandaag en morgen, in de achtertuin met 2 zwembadjes voor de kinderen, de schaduw van de parasols en een heerlijke bries. En bovenal geen gesleep, geen zand overal in en geen files.
Groet,

Yobsje
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 13:52
hahaha hoe verzin je het, WANTEN, hahahaha, nou meid jij weet van wanten hoor met deze hitte
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 14:00
Ik doe een beetje huishouden, met als pauze even forummen met een flesje koud water!!
Back to Top
emilyvanleemput View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emilyvanleemput Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 14:53
paardrijden in de brandende zon....

Happines is the key to succes
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 14:55
Ik zit op mn werk, heb alles tegen elkaar openstaan dus ik hou het nog wel even uit hier.
En vanavond lekker stappen!
Groetjes,
Marcha
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 15:10
ik zit met dit weer ook zoveel mogelijk binnen. heb chronische eczeem en die speelt met dit weer altijd erg op!  ben ook blij als dit weer voorbij is.

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 15:34
zijn net terug van 30 km fietsen was heerlijk! wel blijven fietsen!!!!
Morgen naar Callantsoog, de duin over en jawel je breekt je nek over de mensen. Loop je 100 meter naar rechts heb je privéstrand. Iets wat me iedere keer weer opvalt. Het is alsof de mensen plots geen benen meer hebben als ze op het strand zijn Big smile.

Dames fijne dag morgen en geniet ieder op zijn eigen manier!!!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:14

heb heel de namiddag en avond  aan de visput doorgebracht (mooie tuin met prive zwembad hahhahah) was er damesvissen en natuurlijk mag ik dat niet missen . Is 6x per jaar en vandaag was de laatste keer . Ik was 2de vandaag met 53kg700 . En over de 6 wedstrijden samen sta ik  tweede . Als dat niet goed gevist is LOL

morgen zijn de mannen aan de beurt en natuurlijk ben ik ook weer van de partij , alleen nu niet vissen , zal haken worden en een lekker pintje drinken worden . Dus ook heel gezellig toch ?

allemaal nog een zalige zondag gewenst en veel plezier
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:18
hoi hoi allemaal,
was inderdaad druk op t strand en dan gaan we nog naar t rustige stukkie, net voor t hondenbord, anders lopen er tig honden rond te darren, heb nix tegen honden, vind ze zelfs leuk maar niet als ze ongevraagd mn handdoek onderpiesen, vanmiddag nog een kindje over stuur (niet de mijne) omdat er een grote hond aan t rondrennen wwas. heb heerlijk in de schaduw zitten breien aan mn sok, af en toe wel wat bekijks maar ja,misschien is t besmettelijk en zit morgen de hele meute te handwerken op t strand. groetjes marian
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns