Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hij is weg

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hij is weg
    Posted: 18 Augustus 2012 om 19:42
Jammer, jammer, maar hij is weg. Afgelopen donderdag heeft mijn broer mijn (blaffende) schatje weer opgehaald. Hij kon (denk ik net als zijn vrouw en kids) niet langer wachten tot ik hem eventueel Wink vandaag op de verjaardag van mijn neefje weer thuis zou brengen. dus is hij weer terug op zijn eigen plek.
Maar vandaag kon ik hem nog weer knuffelen. We gingen dus naar de verjaardag van ons petekind, en daar werd ik (gelukkig) weer opgevroten. Hij herkende me nog en was helemaal door het dolle heen toen ik binnen (in de tuin) kwam. Ik werd van top tot teen afgeslobberd. Hij blij en ik ook natuurlijk.
Volgens mijn broer en schoonzus kon je daar wel aan zien dat hij het enorm bij ons naar de zin had gehad.

Nog even een foto van hem:

Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 19:45
Wat een mooie hond,ik ben op slag verliefdWink
Groetjes Helma
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 19:47
Welk ras is dat schatje of van alles een beetjeWink
Groetjes Helma
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 19:51
Wat een schatje!!!!

Zo lief....
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 19:56
oh wat een lief koppie zeg en wat  een ogen ik smelt  en nu niet van de warmte. Ik kan me voorstellen dat  je dat  mist zowel je neefje en en broer en schoonzus maar  jij ook. Wel leuk he als ze je dan zo enthousiast  begroeten at kan je zo'n warm gevoel geven.

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 20:31
t is ook een knapperd!!
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 20:31
Wat een snoepie 'k snap het dat het jammer vond dat hij weer terug moest naar zijn eigen baasje.
Ik hoop voor jou dat je broer en zijn gezin niet zo ver bij je vandaan wonen, dan kan je hem zo nu en dan eens opzoeken.
gr.Jolanda
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 20:36
hij is echt een schatje hoor
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 20:53
Wat een schatje om te zien!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:02
Jammer genoeg woont mijn broer op anderhalf uur rijden van ons huis, dus zo maar even op de koffie gaan is er niet bij. En inderdaad, ik mis hem wel hoor. Bij mijn ouders vroeger thuis hadden we altijd een hond, maar de laatste is overl(r)eden toen ik net uit huis was, en ze hebben nooit meer een hond gehad. Toen wij trouwden, werkte ik nog fulltime, en daarna kwamen de kinderen. En mijn man is van huis uit geen beesten gewend, dus die moest er wel aan ons logeetje wennen. Maar stiekem vond hij het toch ook wel leuk hadden wij de indruk

@ Helma: zijn moeder is een terriër en de vader was een zwerfhondje uit Spanje die hierr naar toe is gekomen. Daar zat iets van een Boomer (?) en een jack russell in

@ Roosje: het is niet alleen een schatje om te zien, hij heeft ook een superlief karakter. En hij luistert heel goed.

We waren bang dat hij de eerste nacht het moeilijk zou hebben, en we hadden verwacht dat als de krant om kwart over 6 door de deur gedrukt zou worden, hij aan het blaffen zou gaan. NIET dus, geen kik. Echt een lieverd en een knuffelaar. Als je je hand even naast je stoel liet hangen, kroop hij er direct onder met zijn natte neus om aangehaald te worden. En het liefste wou hij dat je zijn voorpootjes "masseerde". Lollig hoor, gaf hij zelf zijn pootje Big smile

Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:12
wat een schatje begrijp dat je hem mist
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:28
wat een schatje
kan begrijpen dat je dat mist!
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 21:51
Begrijpelijk dat je zo'n schatje mist. En idd is 1,5 uur rijden best ver en tegenwoordig ook heel duur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 22:05
Ik hoop dat je man hem genoeg mist om overstag te gaan. Een huisdier is zo gezellig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 22:49
mooie hond!!! Ziet er ok inderdaad erg lief uit. Die zul je zeker missen. Is inderdaad leuk om een huisdier te hebben, maar je moet het ook kunnen opbrengen. Misschien 's ochtends vroeg op om hem uit te laten etc. etc. Maar ja, je krijgt er heel veel voor terug. En dat is niet te beschrijven, dat moet je ervaren.
groet
vrioom
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 23:42
Wat een druifje! Mooie foto ook en logisch dat je hem mist hoor!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 01:18
wat een schatje Leonie, veel en vaak koffie drinken bij je broer ;-) Jammer dat je zo ver van elkaar vandaan wonen.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 07:22
Wat een mooie hond, en die oortjes zijn zo mooi, lief snuitje
MAAR BEDENK ( en ik wil je plezier niet wegnemen) dat als je een huisdier neemt, het héééél vééél zorgen vraagt EN HEEEEEL VEEEL pijn als jet het later moet afgeven, want dat staat ons binnenkort ook te wachten, en ik heb er nu al verdriet van
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:22
Ik weet het Rita. Mijn ouders hadden vroeger altijd een hond en ik was er heel gek mee. Ik weet hoeveel gezelligheid, zorg en zo het mee kan brengen. Ook weet ik wat het is om abrupt afscheid te moeten nemen. De laatste hond van mijn ouders kwam onder een auto. Mijn vader heeft mijn (toen nog) vriend opgebeld om aan hem te vragen deze verdrietige mededeling door te geven. Wij waren allebei op ons werk en het gebeurde midden op de dag. En ook al was is het huis al uit, de eerste tijd als je bij je ouders binnenkwam, miste je hem meteen al

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns