Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beiers bont patronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Minoes2006 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Minoes2006 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Beiers bont patronen
    Posted: 19 Augustus 2012 om 14:10
Hallo beste mensen,

Ik ben op zoek naar patroontjes van Beiers bont, maar kan op internet niets vinden! Heb wel een klein boekje met wat basis patroontjes, maar dan houd het op.

Ik hoop dat er onder de mensen hier op het forum zijn, die deze techniek ook hebben gebruikt in het verleden en me nog aan wat vb of patroontjes kunnen helpen ;)

Groetjes,
Gèraldine
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:14
Hoi Gèraldine,

Ik kan je helaas niet helpen, sorry. Maar is het mogelijk in je members profile, naast het vlindertje van windows messenger, je mail-adres te vermelden? Alleen leden kunnen het zien.
Anders kan niemand je iets toesturen!!
Je mag je anders ook eventjes voorstellen in de topic 'even voorstellen'. Het is leuk om met elkaar op die manier kennis te maken ;.))

Alvast welkom!!  ;.))

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:30
oei dan zou ik even in de kelder moeten spitten maar  ik ben bang  dat  ik ze destijds niet bewaard heb. 
Maar  ik zal ook een op internet helpen zoeken. Want het is wel een mooie techniek.

Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Minoes2006 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:33
Hallo Mariëlle,

Dat zou heel mooi zijn als je nog wat zou hebben, ik ben al blij met een paar fotootjes, ik rommel dan zelf wel een patroontje in elkaar, maar dan heb ik wat houvast en ideeën!

Er is op internet echt niks te vinden en zelfs geen afbeeldingen (ook niet op printerest!)

Alvast bedankt, ik wacht geduldig af ;)

Groetjes,
Gèraldine
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:37
Heb wat gevonden Boekje Beiersbont Henriette Beukers hopelijk heb je er iets aan
Groetjes Helma
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:38
op de site van Wolkoker Breishop!
Groetjes Helma
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Minoes2006 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 14:48
Dank je Helma, maar dat is het boekje dat ik in mijn bezit heb. Ik had hier veel van verwacht, maar helaas :(
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 15:23
Hoi hoi ik heb deze link gevonden en momenteel de enig ik weet niet of het wat is maar  alleandere stonden alleen maar adressen bij dus ik weet niet of die ook patronen hebben.
Het is eigenlijk wel een leuke oude techniek  zeg.

http://www.borduurbrink.nl/contents/nl/d804.html

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 15:58
Originally posted by Minoes2006 Minoes2006 wrote:

Dank je Helma, maar dat is het boekje dat ik in mijn bezit heb. Ik had hier veel van verwacht, maar helaas :(

Niet dat ik weet wat Beiers Bont is, maar je zegt dat je veel van ons verwachtte en nog steeds staat je e-mailadres niet in je profiel.

En je hebt je ook nog niet voorgesteld. Als jij veel van ons verwacht, mogen wij dan ook een kleine inspanning terugverwachten?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 16:11
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Niet dat ik weet wat Beiers Bont is, maar je zegt dat je veel van ons verwachtte en nog steeds staat je e-mailadres niet in je profiel.

En je hebt je ook nog niet voorgesteld. Als jij veel van ons verwacht, mogen wij dan ook een kleine inspanning terugverwachten?

Dat email adres helemaal mee eens, maar bedoelde ze niet dat ze veel van dat boekje verwachtte, maar teleurgesteld was met het resultaat?

Ik weet het niet, maar het zou kunnen.

On topic: sorry, maar ik kan je niet echt verder helpen, want ik ken het eigenlijk helemaal niet.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Minoes2006 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 16:21
Inderdaad, ik verwachtte veel van het boekje, maar dat viel dus tegen :(

Ik ben geen digibeet en ik heb gekeken hoe ik mijn emailadres kan toevoegen, maar kom er niet uit, sorry!!!!!!!

Ik ga mijn leven beteren en zal een stukje zetten in het voorstel-gedeelte van dit forum ;)
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 16:25
Minoes je emailadres moet je bij het vlindertje zetten (msn) in jou profiel, ik wist het eerst ook niet
Groetjes Helma
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 16:26
Eerst klik je op "member control panel", dit staat links boven op de website.
dan klik je op "edit profile"
dan ga je een beetje naar beneden en dan kom je "Windows Live Messenger" tegen. Als je in het vakje daarnaast je e-mail adres invult kunnen alleen leden dit zien, en kunnen de leden dus ook dingen door sturen.
(nog wel even helemaal naar beneden scrollen en "update profile" klikken nu
Dit is een betere manier dan je e-mail adres in je post te schrijven, want die kan IEDEREEN zien.

Ik hoop dat je het op deze manier een beetje snapt.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 16:27
Originally posted by ikkie1202 ikkie1202 wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Dat email adres helemaal mee eens, maar bedoelde ze niet dat ze veel van dat boekje verwachtte, maar teleurgesteld was met het resultaat?

Ik weet het niet, maar het zou kunnen.

On topic: sorry, maar ik kan je niet echt verder helpen, want ik ken het eigenlijk helemaal niet.

Thumbs UpThumbs Up voor ikkie

Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Minoes2006 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 16:32
Dankjewel, het is gelukt!!!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 17:01
Ik denk dat Beiers Bont gedaan word met siersteken op een stof waar reeds draad vorming is bv blauwe draden en daar rond maak jij je eigen siersteken
Groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns