Bollo de beer |
Reageer |
Autheur | |
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Augustus 2012 om 11:08 |
Wie is er wel eens op Landal geweest, en kent hun mascotte-beer? Onze jongste noemde hem vroeger al Bollebo de beer . Hij wilde dat ik er eentje kocht in de winkel, maar dat doet mama natuurlijk niet hè . Hier *klik* kun je het haakpatroon vinden. |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
toch fijn zo'n handige mama. (heb jij wel eens onmogelijke verzoekjes gehad van je kinders)
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk om verzoekje te maken en een gehaakt drumstel hahaha och wie weet werkt iemand dat patroon ook nog eens uit
ik haak dingen en daaruit kunnen ze kiezen met 8 kleinkinderen zit het op verzoek haken niet in
|
|
jolanda24
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij ziet er erg leuk uit. Je zoon zal wel blij zijn met zo'n creatieve mama.
|
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk, wij gaan meestal naar Landal op vakantie, gelukkig willen ze hier geen Bollo knuffel, ik ben niet zo van het knuffels haken.
En Carlaevelien, ik heb wel een patroon van een drumstel, als je dat wilt, wil ik wel proberen het te scannen, het is een hele lichte afdruk, dus ik weet niet of h.et lukt |
|
Groet,
Yobsje |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Lief van je Yobsje, maar ik heb er al 1 gekregen.
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voordeel van een gehaakt drumstel is dat het niet zo veel lawaai maakt als een echte.
|
|
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat zat ik dus ook te denken maar jij hebt het al geschreven die beer is trouwens wel echt leuk geworden zeg mijn complimenten.
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel voor het patroon!!!!
Hartstikke leuk zeg!!
En ik ben tegenwoordig helemaal van het beren haken en breien
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat gaat vast wel lukken!!!
|
|
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
|
.
|
|
joanneke1981
Newbie Lid sinds: 20 Augustus 2012 Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk, wij gaan binnenkort op vakantie bij die beer :) zullen mijn kinderen geweldig vinden!
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Sun-Kitty, je hebt mail.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |