Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

iehhhhhh dikke spin

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: iehhhhhh dikke spin
    Posted: 22 Augustus 2012 om 09:06
hoi hoi

ik stond vanmorgen op en wilde mijn jongste helpen met aankleden
Ik liep naar haar kamertje en zag een vieze grote spin met een dik lijf en lange gekromde poten bij haar ver openstaande slaapkamer deur zitten IEHHHH en BAH

Ik heb zoooo'n hekel aan spinnen
gelukkig had ik gisteren de stofzuiger boven laten staan
ik stond dus al om 06.45 te stofzuigen whaahahaaa  spin erin  en..
de rest van haar kamertje ook maar even gestofzuigd spin is nu zeker wel dood!!!!

goeiemorgen maar niet heus
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:13
ik moet zodadelijk vertrekken met mijn brommertje...je kan het al raden zeker? Yup,daar zit vlak naast ook zo'n giga monster
Geen stofzuiger,vriendje of kat in de buurt die me gaat redden....
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:19
Ik heb een ontzettend lieve kat. Ze jaagt. Jazeker. Niet op mijn ratten of op mijn konijn. Nee die zijn te groot. Ze jaagt op spinnen en vliegen! Geweldig. Ik hoef niet meer bang te zijn een enge spin in huis tegen te komen. LOL
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:21
Om nog even meer te griezelen:

die dikke spinnen zijn altijd met z'n tweeen.
Let maat op, vanavond of morgen vind je er nog 1.

Brrrr.....
Groeten, Saartje
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:23
De spinnentijd komt er aan en ik hoorde in de week dat er dit jaar heel veel zouden zijn, mijn dochters heeft hier een panische angst voor, gelukkig heb ik er geen last van.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:28
Hihi jakkes het idee dat er nog een in de buurt is.
Maar de spinnen hier vallen toch wel mee vind ik, niet dat ik ze leuk vind hoor.

Maar die van Australia vond ik altijd vreselijk ook omdat ik niet wist of het nu de giftige was of niet.
Maar er zijn daar zoveel giftige dat ze er allemaal aan gingen als ik er een tegen kwam.
En dan gingen ze niet in de stofzuiger hoor want daar kwamen ze gewoon weer uit wandelen, ze moesten echt dood.
Ik deed dat met zo'n soort tennis racket met electra die waren daar zo sterk dat ik elke keer weer schrok als ik hem gebruikte, maar dat was ook nodig met die vette spinnen daar.

Ik hoop niet dat je de tweede vanavond tegen komt Chris.

Groetjes, Lidia
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 09:53
Spinnen bezorgen mij een hartverzakking! Vanmorgen even de kamer gezwabberd komt er een huisspin onder vandaan. Man naar ht werk, kat vrij vandaag......toch erop gaan staan. GATVER!!!!
Mijn man weet precies wanneer het bingo is bij mij met een spin, dan laat hij alles los (zelfs zijn lenzen) en komt meteen om hem op te ruimen. Heb weleens een stratenmaker binnen gehaald om een giga kruisspin weg te halen. Van mij mogen ze lachen, kunnen ook nog koffie krijgen nadien Big smileBig smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 10:46
Ik gil ook van dikkespinnen en van padden net zo hard, laatst was er eentje naar binnen gehipt, je kon me huizenver horen. Ton pakt gewoon een doosje en kartonnetje en hoeps zat ie weer buiten.

Ik had vroeger een kat die naast me sliep en muggen ving, dan hoorde ik haar kaakjes klappen en crunch cruch. Toen ze dood was moest ik weer met citronel en azaron gaan smeren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 10:49
ooo ik weet het
spinnen zijn altijd met z'n tweeën
vaak een bruine en een zwarte

we zullen zien

wordt vervolgd zullen we maar zeggen
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 11:06
Ik heb gelukkig totaal geen last van angst voor spinnen. Oef!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 11:18
Ik heb ook al veel dikke spinnen gezien! Ze hebben ook hele sterke webben, erg irritant als je er doorheen loopt... al die draden overal. Gelukkig ben ik er ook niet bang voor!
Blessed to be a blessing
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 11:21
ik ben ook als de dood voor spinnen durf er niet eens op te gaan staan of met mijn schoen er naar te slaan!
Gelukkig red mijn man mij ook altijd!
Heb er gelukkig nog niet veel gezien!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 18:38
ik heb echt een fobie van spinnen . Alleen al door er aan te denken gaat het al goed mis Confused Mijn hart staat dan stil , ik heb kiekeboebelen over heel men lijf en het zweet staat op men voorhoofd . Das dus mijn ervaring met spinnen pffffffffffff  Ik gil en mijn zoon komt mij ter hulp , die neemt die gewoon in zijn handen en zet die buiten , ik sta dan mijlenver van hem vandaan en roep dat hij die moet plattrappen want dat die anders terug binnen komt , maar nee meneerke wil geen beestjes dood doen  OMG Shocked
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 19:36
Oh ik ben als de dood voor die beesten ik heb een keer eentje op mijn Onderbeen gehad met een lijf van 1,5cm en poten van bijna 3 cm stuk. Er kriebelde wat dus ik schud mijn been en hij valt op de grond. T is maar goed dat ik niet zo oud ben anders had mijn Hart het begeven. Ik snel mijn birkenstock slippers gepakt en hem dood gemept. Mijn vriend was net weg met de kids. Heb er een foto van gemaakt omdat ik mijn vriend me anders misschien zou zeggen dat ik het wel overdrijf Haha. Nou op die foto zie de haren op poten. Ik zeg altijd ik ben bang voor 2 dingen spinnen en de tandarts!!
groetjes nathalie
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 19:37
ahhh jakkes Nathalie Shocked
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:12
ach en die spinnen in nederland doen helemaal niets, alleen vliegen en muggen vangen,
lydia wijsbroek
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 23:22
Grrrrrrr!!!! De spin die ik vanmorgen dacht tegen te komen was netjes vertrokken (verstopt). Zit ik rustig tv te kijken en wat zie ik uit mijn ooghoek? Jawel,een joekel van een monster!
Nou,ben dus zoals een echte held op mijn stoeltje gesprongen en vriendlief heeft ze plat gemept.
1 punt meer op het scorebord voor hem
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 23:24
ach en jij vriendlief vanavond uitgebreid bedanken zeker dat hij jou gered heeft van dat monster
lydia wijsbroek
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 23:31
Mwah....hij heeft een streepje bijgekregen op het spin-kill-scorebord en heeft nu een kleine voorsprong. Is beloning genoeg,niet?
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 21:28
Van de week Marco uit het bed getrommeld. Verschoonde Gabrielle in de badkamer en daar zat ook zo'n mega spin in bad. Ik weet heus wel dat die niet een twee drie er uit is. Maar de gedachte dat ik daarna weer in de badkamer kom en de spin is foetsie vond ik niet zo'n prettige. Dus Marco maar uit bed. Die kwam zonder mopperen. Vond ik toch wel knap. Hij mocht nog zo'n uur blijven liggen voor de wekker ging. Nummer twee ben ik nog niet tegengekomen. Kleintjes vang ik wel. Maar die echte grote. Brrr.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns