Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bolero

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bolero
    Posted: 21 Augustus 2012 om 19:50
Ik ben op zoek naar een gebreide bolero voor beginners volgens mij heb ik het internet al helemaal uit geplozen maar ik kan niets vindenTongue
Groetjes Helma
Back to Top
Sterretje View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sterretje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 12:06
Ik heb pas nog zoiets zitten haken, heb nog even in mn eigen collectie gezocht maar ik heb ook alleen haakpatronen, helaas.
Hooked on Crochet!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 12:10
Ik weet niet meer wie het was, maar een tijdje terug had een hobbydoosje er enkele in verschillende kleuren gemaakt voor haar zusje. Misschien eens bij 'creaties' kijken??
Ik weet zeker dat ze gebreid waren, ze vertelde ook dat het een eenvoudig patroon was.
Wanneer je haar ontwerp leuk vindt, kan je haar misschien een mailtje sturen?

Veel succes alvast ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 12:18
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 13:59

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Ringquelle View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ringquelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 16:29
http://www.knittingpatterncentral.com/directory/boleros.php
Hier staan aardig wat patroontjes van bolero's, er staat er vast eentje tussen die je bevalt :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:34
Ik heb eens een Drops patroon voor een gebreide bolero gebreid, ik moest het helemaal aanpassen want het was voor een veel dikkere naald dan de wol vroeg. Maar er moet dus bij de Drops patronen een gebreide bolero staan. Ik heb het niet meer omdat er niets van zou kloppen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 21:27
Dank jullie wel lieve dames voor het mee zoekenThumbs Up ik heb weer inspiratie genoeg
Groetjes Helma
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.625 seconden.
Lang Yarns