Breien to go: Sokken ... |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Augustus 2012 om 23:11 |
|
Heeft iemand enig idee, wat ik mij hierbij moet voorstellen?
Is het een boekje in zakformaat, waar patronen in staan? Of kun je alleen maar aantekeningen over sokken in dit boekje zetten? Groetjes, Annie
|
||
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
![]() |
||
![]() |
||
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb het toevallig gisteren in handen gehad (bij de Slegte), en het is inderdaad een boekje in zakformaat waar patronen in staan.
|
||
Blessed to be a blessing
|
||
![]() |
||
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
|
Veel (aparte) patronen?
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
|
Volgens mij zijn er twee boekjes van, ik denk dat ik ze op internet ergens gezien heb. Ik weet niet of er veel en makkelijke patronen in staan. Zeeman had vorig jaar een sokkenboekje van 99 ct, misschien liggen die er nog. Dat was ook niet zo groot. Het is de bedoeling dat je dit boekje overal mee naar toe kunt nemen.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
Dat boekje van Zeeman heb ik volgens mij ook gekocht.
Ik weet even niet waar ik het gelaten heb. ![]() De patronen hoeven ook niet makkelijk te zijn. Een beetje aparte patronen zou leuk zijn. Mocht je ze allebei nog weer op internet kunnen vinden, dan hoor ik het graag van je. |
||
![]() |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
|
Volgens mij gaan ze uit van één basispatroon voor sokken en zijn de patronen daar steeds variaties op. Ze waren niet heel uitgebreid beschreven namelijk. Ik vond het niet iets toevoegen aan wat ik ook op internet zou kunnen vinden...
|
||
Blessed to be a blessing
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |