Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraag over blogger is opgelost

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraag over blogger is opgelost
    Posted: 24 Augustus 2012 om 12:53
Ik kan mijn volgers op mijn blog niet meer zien heeft iemand van jullie dit ook gehad en weet iemand wat ik er aan kan doen?
er staat bij geen verbinding dit is al een paar maand zo.
Het is opgelost gelukkig ik moest .nl weghalen en com /ncr er neerzetten pfff ben ik even blij

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 13:35
ik heb daar nog geen last van gehad maar mischien bij instellingen een keer opnieuw activeren.
anders blogger even een mailtje sturen mischien hebben zij een oplossing
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 13:37
ik heb ak verwijderd en opnieuw er op gezet als ik kijk naar voorbeeld staan mijn volgers er wel op
ja een mail naar blogger zal de enigste oplossing zijn denk ik wacht nog even af of er meer reacties komen.

Back to Top
bijou View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bijou Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 14:06
aan deze app word niets meer gedaan om het op te lossen, ze hebben google+ ingevoerd en werkt het bij jouw heb je geluk en anders gewoon dikke pech, is nu al zeker een probleem sinds mei van dit jaar
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 19:06
bij mij werkt het niet hoor. Heb diezelfde aanpassing geprobeerd, maar helaas, ik kan mijn volgers nog steeds niet zien
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 19:14

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 20:02
Heb even gekeken Vikike ik wacht dit even af heb het opgeslagen dus als het weer fout gaat heb ik een alternatief
Dank je wel voor de tip 

Leuk blok heb je trouwens ben je meteen gaan volgen

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns