Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

25 augustus Hobbydoosdag

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 25 augustus Hobbydoosdag
    Posted: 09 Augustus 2012 om 21:23
Ik open even een topic voor degenen die WEL willen en kunnen komen. Degenen die spijtig niet kunnen komen, kunnen zelf een topic daarover beginnen.

Mijn adres kun je met een PM opvragen. Ook newby´s zijn van harte welkom, niet bang zijn, we zijn één grote handwerkfamilie, geen vreempies. Ik woon in Apeldoorn (Berg en Bos, Apenheul, Julianatoren, Het Loo, Beekbergse Wolhal, Oranjerie, treinentoko Wentink). Mannen en kinderen kunnen mijn huis als basiskamp gebruiken.

In principe is het van 10.00 tot 18.00 open huis, maar dat steekt niet op een half uurtje. En je bent niet verplicht om al die tijd hier te zitten breien of haken.

Geef even op wat je aan snoeperij meeneemt, eventueel ruilmateriaal, welke technieken je hoopt te leren en wat je ons zou kunnen leren.

Reis je met iemand anders of zoek je een reisgenoot?

Ik denk dat ik alle informatie hier nu heb gevraagd, maar aanvullingen zin welkom.

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:26
Tot hoe ver van tevoren kun je jezelf opgeven?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 21:34
Vanaf nu. Ik wilde het twee weken van tevoren doen, maar dat is misschien wat kort.

Ik vergat ook nog te zeggen dat als je een bepaald boek of blad wilt inkijken, ik heb veel boeken en tijdschriften, misschien is het aanwezig. Dan kan ik het vast klaarleggen.

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 22:15
Baalllll Ik kan er niet zijn Ouch Voor mensen die twijfelen... uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het meer dan de moeite en lol waard is om te komen!!
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 23:04
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Baalllll Ik kan er niet zijn Ouch Voor mensen die twijfelen... uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het meer dan de moeite en lol waard is om te komen!!

Ik baal ook, ik kom ook niet, de reden leg ik een dezer dagen wel uit.
Iedereen die wil en nog twijfelt, gewoon gaan, je leert er een hele boel, zelfs komkommer breien behoort tot de mogelijkheden.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 23:10
Komkommer breien... gut is dat leuk Tongue
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 00:41
ik kan ook niet aanwezig zijn , veel te ver weg van mijn stekje . Maar ik zal zeker aan jullie denken op 25 aug . Het amusement daar allemaal
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 08:13
Lieffies, ik wilde dit topic juist open hebben voor de mensen die wel komen, jammer dat jullie niet kunnen, volgende keer beter.

Ik zorg voor koffie, thee, afbakbroodjes, beleg en andere drankjes.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 12:40
Overigens wil ik best nog eens de stad in om wat Wibraboeken of Kruidvatboekjes in te slaan voor degenen die daar de hand niet op kunnen leggen in de eigen woonplaats. Vooropgesteld dat ze er nog zijn.

wat rozengeur.
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 14:13
ALS ER IEMAND VANUIT DRACHTEN VERTREKT OF OMSTREKEN EN IK KAN DAAR MEE AFSPREKEN OM MEE TERIJDEN ZOU IK GRAAG WILLEN KOMEN :}
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 14:47
Ik kom onder voorbehoud, vanuit Amersfoort.
Mijn broertje is er niet, en mijn ouders zijn waarschijnlijk ook weg.
De kittens laat ik liever nog niet een dag alleen, al zijn ze dan al 2 weken bij ons.
Mocht er iemand bij ze kunnen blijven ben ik erbij, anders helaas een andere keer.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2012 om 17:39
Deden wij ook niet, kittens alleen laten. Ze eten in het begin een keer of 5 per dag. En meenemen is geen optie met die twee loebassen hier!

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 17:36
Speciaal voor de newby's: je hoeft geen jaren forumlid te zijn. Als je je op de vrijdag ervóór aanmeldt en me een PM stuurt, kun je mijn adres nog krijgen. Die zaterdag kom ik pas na het avondeten op het forum.

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 20:36
als alles goed gaat.kom ik ook,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 14:35
Maar natuurlijk zijn de guru's, duizendpoten enzovoorts ook van harte welkom.

wat rozengeur.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 16:13
Ik wil graag komen vanuit Kinderdijk. Als er mensen mee willen rijden dan hoor ik het heel graag. Kost namelijk een aardige duit benzine en zo kunnen we de kosten delen. Ik heb een auto. Met 2 plekken denk ik.
Ik heb geen kittens. Wel een klein meisje van dan bijna 7 maanden oud. Zou ik die mee mogen nemen als er geen geschikte oppas is?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 21:16
Oh Clara wat zal die verwend worden!!!

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 12:14
Ik heb de Kruidvatboekjes nog eens gekocht voor wie ze wil hebben, met die minidiertjes haken.

Ik wil ook nog wel kijken of Wibra die breiboeken nog heeft liggen.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 12:49
Ik hijs dit even op. Diana, Clara en Sanne hebben zich al, onder voorbehoud, opgegeven. Wie nog meer?

wat rozengeur.
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:04
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik hijs dit even op. Diana, Clara en Sanne hebben zich al, onder voorbehoud, opgegeven. Wie nog meer?
ik wil ook komen maar alleen kan ik komen als ik mee kan rijden jammer genoeg nog geen reaktie gekregen anders kan ik ook wel komen maar dan met aanhang ik heb zelf geen rijbewijs en openbaar vervoer zie ik echt niet zitten
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns