Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pfff bijna afkick verschijnselen.

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pfff bijna afkick verschijnselen.
    Posted: 27 Augustus 2012 om 22:49
Tjonge zeg ben ik beroerd geweest.

Ik wist dat ik waarschijnlijk een blaas ontsteking had. Maar door mijn angst voor medicijnen na 1x een zware opvlamming van de crohn gehad te hebben en 2x een zware leverfalen gehad tehebben door medicijn vergiftiging.

Probeerde ik het  met vit.C en granberry sap en sinaasappels (vit CWink) het te onderdrukken. 
Nou do.avond dacht mijn lijf de pot op en gaf de thermometer 40,5 aan. Nu had ik gelukkig toch maar al een afspraak gemaakt met de huisarts en helaas toch aan de zware antibiotica want  het was een uit de handgelopen blaasontsteking. ik heb tot gister  met 39,5  en hoger gelopen alleen mat  paracetamol werd het  lager.

Enfin ik wist niet dat  een mens zoveel zweetklieen had zeg mijn hemel ik liep overal in te soppen.
Maar  van morgen na 3 dagen antibiotica gelukkig weer koortsvrij.
 Nu no 5 dagen die troep en hopen dat mijn darmen waar  ik  ook geen medicijnen voor heb met medeweten maar  niet  al te veel instemming van de arts, het wel goed houden met deze troep.

Maar  goed voor nu gaat het gelukkig de goede kant  op en kan ik deze verslaving weer op pakken.
hhihihi

Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 22:51
Gelukkig dat het weer wat beter met je gaat, maar doe rustig aan hoor, ook met je verslaving.
Beterschap verder!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 23:10
veel beterschap Marielle   en ik weet uit ervaring hoe pijnlijk een blaasontsteking kan zijn , met alle gevolgen vandien (nierbekkenontsteking en hoge koorts)
gelukkig keert het tij en kan je terug aan de verslaving werken
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 23:57
gelukkig gaat het weer beter met je, beterschap hoor
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 23:58
oh errug zeg... gelukkig ben je weer aan de beterende hand.
Ik heb zelf ook regelmatig blaasontsteking, super super vervelend spul
maar jij hebt nog complicerende dingen erbij...
freubel ze maar weer. Smile
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 00:06
van harte beterschap

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 08:54
Heftig verhaal beterschap
Groetjes Helma
Back to Top
Just Me View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Just Me Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 10:00
Beterschap! 
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 14:11
EmbarrassedDank jullie wel allemaal we gaan gewoon met de dag verder opknappen. En dan hoop ik volgende week wel weer de oude te zijn.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 14:37
Marielle
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 18:20
Gelukkig heb je nou geen last van bijwerkingen. Beterschap nog.
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 10:54
Hopelijk knap je snel weer helemaal op! Beterschap hoor!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 11:55
Nou Marielle, ik hoop dat je nooit meer zo lang wacht hiermee! Ga ff mevrouw de uil uithangen hoor LOL Ik heb ditzelfde ook gedaan en had mijn nieren aardig overstuur geholpen (ik dacht dat ik aan het menstrueren was....NOT). Nu als ik anders plas dan normaal hou ik het 1 dag in de gate en daarna sta ik bij de dokter op de stoep. Het klinkt redelijk onschuldig maar van blaasontsteking kan je zo enorm ziek worden, dit moet je altijd zeer serieus nemen! Zo nu ben ik klaar Wink Fijn dat het beter gaat!! Bij de lidl kan je tegenwoordig cranberrysap kopen die nog lekker is ook, dit jaar is voor het eerst sinds 4 jaar dat ik geen blaasontsteking heb gehad (afkloppen!) dus ik drink wel door :)
Back to Top
willyg313 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willyg313 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 12:11
Ik heb ook heel veel antibiotica geslikt altijd maar weer blaasontsteking voor sommige antibiotica ben ik nu allergies een paar jaar terug in 30 maanden 24 kuren gehad toen vond mijn lever het wel genoeg ben heel erg ziek geweest,als ik nu weer een kuur krijg slik ik heel veel probiotica want ik heb ook problemen met mijn darmen dan gaat het wat minder slecht de 10 e sept ga ik naar het umc ze gaan nu een blaasverzakkking verhelpen

Maar de probiotica helpt best wel voor je darmen,proberen kan altijd

Sterkte ermee
groeten Willy
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 15:17
Mevr. de uil u heeft helemaal gelijkWink

Ik had  inderdaad  ook eerder moeten gaan maar wat je zegt ik schoof het  door vanwege de menstruatie en ik ben gewoon zo vreselijk bang  geworden voor medicijnen dat  ik dat menstruatie gebeuren ook maar  graag genoeg wilde geloven.

Ik had  nl. ook granberrysap gedronken en verbeelde me dat het  minder was  dus ach. Maar gelukkig ben ik toch nog op tijd verstandig geweest.
Die van de Lidl is trouwens lekker  en die met  appelsap erdoor helemaal.

Ik moet nu nog 2 dagen slikken en voel me nog steeds vreselijk moe en dat maakt me dan weer bang  voor mijn lever. al met al  hoop ik over een week echt te kunnen zeggen dat  ik  weer de oude ben en ook van die angst af  ben. Weet je dat dat bijna fobisch is net als  hoogtevrees enzo. dat gevoel. 
Maar idd. de granberry sap blijft het ook bij mij. en misschien zelfs hoewel dat vbeel duurder is granberry capsules van de kruidvat.

Maar ik weet nu dat ik het gewoon in de gaten moet blijven houde en dat de antibiotica gewoon ook minder is als je er sneller bij bent, dus nooit meer lang wachten bij twijfel. 

en bedankt  in iede geval voor uw wijze raadWink

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 15:20
Ik hoop dat je snel opknapt en niet teveel last krijgt van de bijwerkingen
Groet,

Yobsje
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 15:23
Jeetje zeg  ja dan snap ik dat je lever zegt doe het zelf maar  en hoe ziek je bent  ja ik weet het  en je had  zeker ook een kleurtje als de smilies hier.

Ik had  ook zo'n leuk kleurtje en ik had  een nachtpon met daarop ik ben het zonnetje in huis. Ik had het niet door maar  toen ik het  aanhad  liep iedereen te lachen in het ziekenhuis dus ik vraag aan de breoder waarom lachen ze nou, reageert hij heel droog door me een spiegel te geven. Ik had het echt niet door.

Tja knalgeel en dan zo'n tekst  is humor.

Maar probiotica is dat van die flesjes Yakult enzo?????

IK wens je 10 september  in ieder geval heel veel succes en hoop dat het een heleboel nare kwaaltjes verhelpt.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 15:24
Yobsje en anderen hierboven heel erg bedankt.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 19:02
Ik drink altijd het cranberry sap van de Lid, superlekker!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 01:23
ja die met appelsap gemixd die is erg lekker.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns