Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hebben jullie dat ook?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hebben jullie dat ook?
    Posted: 30 Augustus 2012 om 09:40
Sinds een paar dagen moet ik 3 keer klikken om naar een volgende of vorig topic of lijst te gaan.
Ik kwam ook moeilijk op de hobbydoos, duurde een hele tijd. Gaf zelfs een keer aan dat hobbydoos niet reageerde.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 09:44
Heb ik ook last van dacht al dat het aan mijn computer lag.
Back to Top
claziena View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claziena Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 09:52
Ja hoor heb ik ook, dacht ook dat het aan de computer lag, niet dus.
groetjes Claziena
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 09:53
ja heb ik ook.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 09:56
Ik dacht ook dat het aan mijn webbrowser lag, maar op andere websites had ik er geen last van.

In mijn versie kan ik ook met rechts op de back-knop drukken. Dan zie je een lijstje en dan blijken er 2 regels met iets van twitter (wat ik niet heb) er tussen te zitten.
Vandaar de 2 keer extra klikken.

Ik klik nu dus met rechts op de knop en dan op de 3de regel in mijn lijstje en dan ga ik wel in 1 keer terug. Je moet het wel iedere keer blijven doen.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:03
zo wat ben ik blij met dit zeg, ik dacht ook dat het aan mijn pc lag
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:12
Ik zit eigenlijk altijd via mijn Ipad op het forum en heb hier (gelukkig) helemaal geen last van
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:19
ik heb er ook last van !!!

en ook als ik op andere sites ga, helaas!!  ;.((
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Tessssssa View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tessssssa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:28
hier hetzelfde, al hoef ik maar 2 keer te klikken
The day to remember, is the second sunday in september.

tessssssa.blogspot.com
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:47
Ik zat al op de laptop te mopperen, wat een dom ding, dacht ik. Maar het is nu over gelukkig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:50
Ik heb nergens last van. Hoe kan het dat sommige het wel hebben en sommigen niet? Ik snap daar dan weer geen bal van hoor ...
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:51
ik heb het ook niet meer, rara hoe kan dat, niet dat ik het erg vind hoor
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 10:53
Gisteren wel, nu niet meer, misschien onderhoud aan de site geweest????
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 11:18
Vanochtend rond 7.00 uur kon ik niet op het internet komen via startpagina, het lukte wel om via google op de site van hobbydoos te komen.
Toen ik vanochtend ( 7.00 uur) via startpagina wilde inloggen kreeg ik de melding dat er onderhoud werd gedaan. Ook ik moest gisteren 2x klikken om van topic te kunnen veranderen en dacht ook dat het aan mijn pc. lag en iriteerde mij mateloos. Nu echter lukt het weer om voor mij op de normale manier in te loggen en van topic te veranderen.
Het zou dus allemaal aan de werkzaamheden kunnen liggen.
Groet Woutera
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 11:19
Ik had er wel last van, maar nu werkt het weer normaal Wink
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 11:23
Bij mij werkt het nu ook weer normaal ?!?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 11:32
Inderdaad werkt weer normaal. Eerst had ik het nog niet door, omdat ik het advies van rechtsklikken enz. had opgevolgd. Nu dus geprobeerd en werkt weer "normaal". Hoewel ik mij vaak afvraag wat normaal is bij een computer. Ben toch blij dat ik de vraag gesteld heb. Was dus niet de enige. Bedankt allemaal.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns