bestelling Dawanda ervaring |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Augustus 2012 om 16:19 |
Ik had graag eens jullie ervaring geweten ivm bestellingen bij Dawanda!!
Ik vind deze site zooooo leuk :http://en.dawanda.com/shop/haekelvorlagen
en in de toekomst zou ik graag willen bestellen. Alleen, in welke taal zijn de patronen? zijn ze goed uitgeschreven? Klopt het plaatje?? of zitten er foutjes in?? Wie heeft ze al eens gemaakt en wilt mij haar ervaringen delen?? Ben benieuwd!! |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Patroontjes van mala designs zijn bij mijn weten in het Duits.
Ik vind ze ook zo leuk! |
|
![]() |
|
Enomis ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 73 |
De patronen zijn inderdaad in het Duits, maar ik vind ze heel duidelijk, met veel plaatjes en uitleg. Ik heb er een paar gemaakt tot nu toe, en nog geen fouten kunnen ontdekken.
Groet, Simone |
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Vlotte bestelling, Duitstalig, ik ben mijn 1ste patroontje aan het haken en ik heb tot nu toe geen problemen gehad met de beschrijving.
|
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14131 |
Ik heb Pipi, daar vandaan. in het Duits, maar ik meen mij te herinneren dat ik de taal kon kiezen.
Het patroon was prima heel uitgebreid met veel voorbeeldplaatjes.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Alvast bedankt voor jullie antwoord!!!
Zal er eens een studie van moeten maken ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
alibreevaart ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Maart 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 121 |
De patronen zijn in het duits maar met google vertalen kun je het hele document vertalen in b.v. nederlands
werkt perfect ik heb er ook verschillende vandaan zijn erg apart veel succes ali |
|
Allemaal een fijne dag gewenst
groetjes Ali |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |