. |
Reageer |
Autheur | |
sun-kitty
Hobbywonder Lid sinds: 08 Mei 2012 Status: Offline Points: 698 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 September 2012 om 12:25 |
.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals ik het kan zien is het een kabelpatroon.
Ik denk wel dat het iets standaards is, als je op kabelpatronen gaat zoeken. In een eerste breipoging, lijkt me dat nog lastig. |
|
sun-kitty
Post Options
Thanks(0)
|
.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bewaren voor het volgende project. Je kunt een armband bekleden met een rechte gebreide lap en daar kabels van lossenkettingen op naaien. Met gewoon naaigaren, en daar kun je die armband ook mee dichtmaken. Hier en daar een kraal en dan heb je toch een artistiek eerste breiproject. Je meet de breedte rondom en tweemaal de hoogte van de armband of het karton van een grote rol plakband en je breit één pen meer dan nodig is voor het omvouwen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
sun-kitty
Post Options
Thanks(0)
|
.
|
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ik het ooit goed begrepen heb is dat uilenbreien ,
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi sun kitty,
makkelijk beginnen, anders is de lol er meteen af.en komen de breinaalden nooit de kast meer uit, groetjes marian |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je zover bent is dit een super leuk werkje om dan een leeg jampotje erin te zetten met een waxinelichtje erin :)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |