Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat ben jij momenteel aan het haken?

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ringquelle View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2012
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 98
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ringquelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat ben jij momenteel aan het haken?
    Posted: 02 September 2012 om 21:28
Er is een heel subforum voor het laten zien van je eigen creaties, maar het leek me ook wel leuk als we elkaar onze creaties kunnen laten zien waar we momenteel mee bezig zijn, maar die nog niet af zijn. Als topicstarter zal ik zelf aftrappen Smile

Momenteel ben ik bezig met een Sweetheart Ripple Reverseble Afghan. een hele mond vol, maar het is een deken met aan de ene kant hartjes en aan de andere kant zigzaggende streepjes. 


Zo moet hij er uiteindelijk uit komen te zien, maar gezien ik er pas vanavond aan ben begonnen, ziet die van mij er momenteel zo uit:


In plaats van lichtroze met donkerroze gebruik ik een mooie bordeauxrood van de Zeeman (Royal), waarschijnlijk in combinatie met een crèmekleurige wol van de Zeeman of de Wibra. 
Back to Top
Juf Nyny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 211
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juf Nyny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 21:35
Geen foto's maar wil wel zeggen waar ik mee bezig ben: een mooie roze sjaal aant breien en een konijn aant haken(zo in wol die van kleur wisselt,heel leuk)Als het ooit af raakt(sjaal ben ik al maand of 4mee bezig) post ik foto's.Wol van sjaal komt van zeeman,die van het konijntje is bravo van de veritas.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 22:43
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 23:00
Ik ben ook een aantal dingen tegelijk aan het haken.
In een tas (om makkelijk mee te nemen) heb ik een sjaal/muts zitten. Kwestie dat dat gewoon eindeloos rondhaken is tot het de juiste lengte is doe ik die eigenlijk alleen als ik ergens naar toe ga, of ik heb bezoek. hij is gebaseerd op deze hier, maar ik doe hem zonder patroon en in het grijs/wit (wolf ipv vos)


Daarnaast ben ik ook een kerststal aan het haken voor mijn moeder:


en ik ben een poesje aan het haken voor mijn nichtje uit het boekje schattige huisdieren haken.
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 23:17
Momenteel aan t breien http://www.hobbydoos.nl/images/patroon/406266/631.jpg voor mijn zoontje... Laatste loodjes om alles in elkaar te zetten...
En dan nog aan het kiezen tussen verschillende dingen om hierna te doen, en mijn dochter haar breiloom stiekem wat vooruithelpen want t nieuwe is er blijkbaar weer af Ermm...
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 23:59
momenteel niets, ben de hele avond bezig geweest met een doosje omhaken, maar heb het niu weg gelegd omdat het bijna bedtijd is.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 00:10
Ik ben bezig met allerlei herfst dingetjes maar ik schiet niet echt op ben nu bezig met een vogelverschrikkertje.
Als ik klaar ben laat ik foto's zien.


Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 07:12
Koosje van christel krukkert
Koosje is al heel lamg een ufo lijf en beentjes en arm zijn af nu de rest nog!!
 
en een deken van granny's  zie mijn blog
en een gehaakt doosje
 
en ik heb al wo; in huis om deze te gaan maken:
 
nou dat was het wel
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 17 Juli 2012
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 08:52
ik ben bezig met tasty chrochet, erg leuk om te doen. En het ziet er ook nog echt lekker uit Wink
 
Daarnaast heb ik het naaien ook weer opgepakt en ben voor mezelf een zomerjurkje aan het naaien voor vakantie ( nog maar anderhalve week )
 
En ik ben bezig met Alan's christmas mice. en ik heb nog wel een anta andere projectjes liggen als ik mijn lades is door spit ben ik bang Embarrassed
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 09:09
Ben begonnen aan een deken van granny's. En tussendoor wil ik een gelukspoppetje gaan haken. Heb ook nog het plan om voor de kerst een kerststal te gaan haken maar moet nog even op zoek naar een goed/leuk patroon.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 12:20
Ik heb voor een pop een avondjurk, schoenen, stola, armband en tasje gehaakt in zwart en zilver, nu nog zwarte lingerie om het af te maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 14:53
Ik ben een vestje voor mezelf aan het heken, voor het eerst een echt kledingstuk voor mijzelf. Ben heel benieuwd hoe het resultaat wordt. Ben pas begonnen hiermee, is dus voorlopig nog niet klaar.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 17:02
Ik ben ook bezig met 2 verschillende dingen!
 
Ik ben gisteren begonnen aan de eekhoorn van Christel Krukkert
 
 
Ik maak hem alleen in andere kleuren!
Bij mij word hij lichter!
 
Het is voor op de herfsttafel van de kinderen!
 
En dan ben ik nog bezig met een kindermuts te haken voor een werkneemster van mijn man!!
 
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 17:11
Ook ik ben lekker bezig, ook met meerdere dingen zoals een vest voor mijn dochter, een troetelbeer voor ons buurmeisje der verjaardag, alleen het gezicht nog en met Jozef en Maria met kindje Jezus. Maria en kindje Jezus zijn af, nu Jozef nog, deze was bijna klaar toen kwam ik erachter dat ik een andere(grotere) haaknaald had gebruikt en Jozef dus ruim een kop groter was dan Maria, haha.

Als de troetelbeer af is laat ik hem zien zoals eerder al beloofd.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 17:18
gisteren begonnen aan Mister Miller dat aapje van Esbelotta


Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Mei 2012
Locatie: Beverwijk
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 17:40
Ik ben pooh and friends aan het haken voor mijn dochter ( pooh en knorretje zijn al klaar) ook ben ik met een kussen bezig, heb net een kleedje gehaakt voor op de salontafel, maar die moet nog even opgespannen worden als alles klaar is plaats ik een foto
Back to Top
Harmanna View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Juni 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 273
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Harmanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 18:27
ben momenteel een papegaai aan het haken. alleen wil het nog niet zo lukken maar denk dat het komt dat ik te snel wil weer, :) 


Back to Top
melekskeuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 April 2012
Locatie: antwerpen
Status: Offline
Points: 258
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer melekskeuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 19:03
ik ben al volop voor de kerst aan het haken iets voor mezelf en de rest worden allemaal cadeautjes ....
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 20:05
hoi allemaal,
1001 werkjes liggen hier,stola bezemsteelhaken, omslagdoek breien, dunne sokken, dikke sokken.punnikdraadje maken voor kussenhoes/tas of zo. punnikdraadjes om aan elkaar te haken tot t n sjaal is, schilderij van roofvogel staat al half jaar in zn eerste opzetsel,maar aan alles wordt gewerkt en zal eens afkomen.
groetjes marian
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2012 om 20:09
Vest is af nu tasjes voor kleine meisjes
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns