Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nostalgie......zucht....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nostalgie......zucht....
    Posted: 04 September 2012 om 13:59
Ik wil foto's gaan inplakken in het fotoalbum van mijn dochtertje en om het wat "op te leuken" was ik op zoek naar leuke stickertjes.Kom ik bij Action stickertjes tegen van Sarah Kay/Holly Hobbie helemaal geweldig dus. Was ik als kind groot fan van.Wink

Maar ja nu is het natuurlijk ook leuk om dat in een Sarah Kay fotoalbum te plakken. Op internet gezocht. Kom ik ze tegen bij Amazon.de en een andere webwinkel in Duitsland. Kan het niet naar naar Nederland verstuurd worden. Nah....... ja zeg...... Lang leve de Europese Unie zou ik zo zeggen. In Nederland is het natuurlijk niet te krijgen.

Iemand misschien een ander idee of weet iemand waar ik grote stickers kan kopen zodat ik die op de voorkant kan plakken??

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 14:06
Het is misschien een idee om een sticker in te scannen en dan vergroot uit te printen op een stickervel, eventueel kun je de buitenkant van het fotoalbum dan nog beplakken met doorzichtig boeken folie, zodat de sticker randjes niet loslaten
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 14:08
Ja dat is misschien een idee Rinske. Dank je wel.

Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 14:13
amazon.de levert wel naar nederland hoor. In ieder geval zeker naar belgie, want heb al een aantal keer boeken besteld daar.
Verzendkosten voor boeken is daar gratis, voor alle andere 3,25 EUR per bestelling onder de 20 euro (vanaf 20 euro zijn de verzendkosten gratis)
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 14:18
aaah ik heb het al gevonden. de "gewone" amazon levert gewoon (en heeft de verzendkosten die ik hierboven noemde)
Maar dit fotoalbum is te koop in hun "discountshop" en zo te zien hanteerd die andere kosten en leveringsvoorwaarden :s Dat is inderdaad wel erg raar, en jammer.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 15:00
Dat  plaatje uitprinten  is  veel leuker (vind ik) en in ieder geval wel goedkoper. Je kan dan een leuke ordner kopen en een losbladig fotobladen systeem. dat is makkelijker te verwerken omdat je dan met  enkele vellen werkt i.p.v. een heel boek.
Er staan heel veel leuke plaatjes op internet als je holly hobby of sarah kay intypt bij google.

Nog een andere  tip wat je ook kan doen is gewoon uit printen op een a4 en dan opplakken op de ordner en met doorzichtig plakplastik kaften.
Dan kan je evt. de naam van je dochter en de datum  erin verwerken.

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 17:54
Hihi geweldig Sarah Kay! Daar had ik vroeger ook veel van.
Zucht, waar blijft de tijd.....:-)

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 19:55
Waar in Duitsland is het? Ik woon er vlakbij, maar als het Düsseldorf is dan is het wel te ver.
Maar je weet nooit straks is die zaak wel net over de grens, zo ja dan ga ik ze met alle liefde voor je halen hoor.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2012 om 21:54
Ik had ze inderdaad ook bij Amazon.de gezien en die kunnen dus niet verzonden worden. De fotoboeken waren overigens niet duur.
En nog bij een andere discountshop in Duitsland.

Maar dat van kopieren en plakken met plakplastic is ook altijd een optie.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns