Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rollercoaster aan emoties

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Rollercoaster aan emoties
    Posted: 11 September 2012 om 09:02
Het heeft niets met handwerken te maken, maar ik wil het even van me afschrijven. De laatste 12 uren zijn echt een rollercoaster aan emoties geweest.

Eerst misschien zeggen: ik ben de ganse week door mijn huisarts op non-actief gezet omdat ik overspannen/overstressd ben. Ik heb de laatste 2 maanden continu werkweken van +50u gehad, een peutertje in huis, ik pendel in mijn woon-werkverkeer een goede 3u/dag, enz. Ik ben redelijk op.

Ik heb dan de voorbije week wat prioriteiten zitten oplijsten en beslist van me wat meer bezig te houden met mijn bijberoep, dat echt mijn passie is (suikervrij koken/bakken). Nu, in België moet je banketbakker zijn om ook taarten en zo te mogen maken/verkopen. Ik heb gisterenavond meegedaan aan een toelatingsproef en mag dit jaar meteen starten in het tweede jaar van de opleiding (van de drie jaren). Ik was echt supergelukkig.

Maar vannacht kregen we dan telefoon: mijn man zijn vader is overleden (hij lag nu drie weken op intensieve zorgen na een longontsteking en is niet wakker geworden uit een coma). 

Zijn zo net te veel emoties en ik weet op dit moment niet echt van welk hout pijlen maken. Vandaag wordt het vooral regelen met de begrafenisondernemer...
Groetjes, Tineke
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 09:08
Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Heel veel sterkte!

Rianne
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 09:08
eerst en vooral mijn oprechte deelneming.

Het zijn inderdaad al best zware weken als ik het zo lees.

Kan je er niet even een weekend tussenuit met man en kind (of een week) om even te ontspannen en alles op een rijtje te zetten?

Trek op tijd aan de alarmbel, laat het niet te ver komen.

Als je erover wil praten mag je me ook altijd een persoonlijke mail sturen, het van je af schrijven kan ook al deugd doen.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 09:11
oh meis gecondoleerd, en neem de dagen nu zoals ze komen en laat de niet dringende zaken gewoon gaan. Als je nu niet ook een beetje aan jezelf denkt, is het kaarsje straks echt op en ben je verder van huis.
lydia wijsbroek
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 09:18
hoiwiddy,
heel veel sterkte de komende tijd
groetjes marian
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 09:39
Tinneke,
Innige deelneming bij het overlijden van je schoonvader
en zoals Elle Belle zegt trek op tijd aan de alarmbel, zodat je niet volledig onderuit gaat, je hebt nog je peutertje en je man om voor te zorgen.
Verder wens ik je héél véél succes met het bakken en koken
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 09:39
Geconoleerd met het overlijden van je schoonvader en heel veel sterkte voor de komend tijd....

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 09:48
Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader en heel veel sterkte denk ook een beetje aan jezelf.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 09:52
Gecondoleerd en heel veel sterkte.Hug
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 10:26
gecondoleerd en heel erg veel sterkte voor de komende tijd!
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 10:45
gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader en doe rustig aan de komende tijd
gefeliciteerd met je toelatingsproef
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 10:47
Ook namens mij gecondoleerd met je schoonvader en heel veel sterkte gewenst de aankomende tijd
Liefs Diana
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 10:50
Ach meisje wat een verdriet en blijdschap op 1 dag, bijna niet te bevatten, heel veel sterkte met het verlies en het afsceid van je schoonvader.
Ja, nu kan ik wel zeggen doe het rustig aan maar ik weet uit ervaring dat ,dat een loze kreet is, probeer alles op een rijtje te krijgen, laat sommige dingen maar gewoon over je heen komen je moet er toch door.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 10:57
Gecondoleerd met je schoonvader, veel sterkte voor jou en je familie in deze droevige tijd.

Meid neem gewoonweg de tijd om dit te verwerken, al duurt het een jaartje langer om die cursus af te maken zo is het dan maar hé.
Voornaamste is momenteel dat je jezelf terug goed voelt in je vel en dat alles ok is in je gezinnetje de rest volgt wel.
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 11:00
Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.
Heel veel sterkte in de komende weken, met dat geregel en de begrafenis.

Liefs, Lidia
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 11:02
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte en kracht voor de komende tijd!
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 11:42
Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader! Ik wens je veel sterkte toe. Je wordt nu echt geleeft in deze situatie maar probeer je gevoelens te uiten en doe het rustig aan. Het is wel veel wat je allemaal op je bordje krijgt. Veel sterkte hoor!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 13:03
gecondoleerd en heel erg veel sterkte voor de komende tijd!
Heel veel succes met je opleiding, dat is weer heel fijn voor je...
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 13:34
Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.........
groetjes geesje
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 13:46
ja ik snap wat je bedoeld met rollercoaster. je bent blij omdat je met de cursus kan meedoen en je bent verdrietig door je schoonvader. Ik wens je sterkte de komende tijd.

Doe wel rustig aan en denk ook aan jezelf.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns