Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik ben geweest!!!!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik ben geweest!!!!!
    Posted: 11 September 2012 om 20:27
Hallo dames, ik ben dus vanmiddag naar het clubje geweest.
Was gezellig want we hebben lekker zitten babbelen, maar zo jammer met Marga dat is het vrouwtje van wie het cafe is, waren we maar met 5 in totaal.

Er ging iemand vroeger weg vanwege een kind uit school halen, dus de meeste tijd waren we met 4 dames.
En dat is jammer want ik zou het wel leuk vinden als er wat meer dames kwamen, maar Marga heeft vaak gevraagd aan andere maar de meeste zeggen nee hoor ik hou helemaal niet van knutselen.

Ik was de enige met een haakwerkje, de andere waren vogelhuisjes aan het beplakken met servetten.
En een dame ging voor het eerst quilten.

Volgende week ga ik weer, ik wil verlopig wel blijven gaan want het is een leuke afleiding.
Er is in het cafe volgende maand een radio opname, dus dan moeten we er ook naar toe, want ze wil graag een volle tent.
Het is daar nooit erg druk want het is een cafe waar binnen niet gerookt mag worden, en dan blijven de mensen weg.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 22:25

Leuk dat het zo goed bevallen is

Misschien komen er wel nieuwe mensen bij na de radio!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 22:31
Leuk dat het zo goed is bevallen! 
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2012 om 22:31
Leuk dat het zo gezellig was toch wel jammer van zo weinig mensen maar het is ook een heel klein ienie mini dorpje natuurlijk hebben ze ook wel bekendheid er aan gegeven in de naaste dorpen? Wie weet na de radio uitzending.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 12:04
Leuk dat je het naar je zin hebt gehad
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 12:07
Leuk zeg dat je zoiets gevonden hebt in de buurt. Misschien kan je nog reclame maken als je mensen kent die ook graag handwerken.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 15:43
lijkt me een super gezellig clubje.
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 20:42
Wat leuk!
Bij mij in de buurt komt er binnenkort ook een Stitchnbitch. Ik ga misschien ook wel als tie gestart is.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 20:57
Goed om te horen dat je het gezellig hebt gehad. En misschien (als je zo links en rechts laat vallen dat je er bent geweest, dat het zo leuk is en dat je er van allerlei leuke hobbies kunt doen) trek je nog wel meer liefhebbers. Ik woon helaas niet in je buurt
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 09:47
Dat is toch lekker gezellig zo leer je meer mensen kennen bij ons doet iedereen ook niet het zelfde hoor iedereen verschillend
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 11:07
het geeft niet als je in het begin 'maar' met een klein clubje bent. leer je de mensen sneller kennen.

wij zijn met ons clubje jaaaaaren met ons vieren geweest. tot we een ingezonden stukje hebben geschreven in ons dorpskrantje. nu zijn we met ongeveer twaalf personen. als ze allemaal aanwezig zijn op een breiavond is het een compleet kippenhok.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2012 om 13:59
Leuk dat je het naar je zin hebt gehad!
En wie weet als anderen horen hoe of het gaat en is, dat er meer mensen bij komen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns