Sandra |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 September 2012 om 10:43 |
Ik zag dat er een nieuwe Sandra uit is, o.a. met een gebreide poncho van vierkantjes, waarvan je nu het eerste patroon krijgt, om er 9 te breien, en in het volgende nummer het tweede, enz. Het is al een echt winternummer.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
jolanda24
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 279 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de tip, op zaterdag ga ik altijd naar de boekwinkel dus een mooie gelegenheid om in de Sandra te neuzen.
Gr Jolanda
|
|
Just Me
Hobbywonder Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben vanmiddag even in de boekenwinkel geweest, maar ik kon geen Sandra vinden met deze poncho erin. Of ik heb net goed gekeken. Welke uitgave van Sandra was het?
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat weet ik niet meer, iets met breimode???
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het was de dunne Sandra het breitijdschrift nr. 9, september 2012. Ik haal het topic even naar boven want er was een vraag naar dit nummer bij Vragen. Misschien zijn er meer die de poncho willen breien en het eerste blok gemist hebben.
Het is wél een manier om te zorgen dat mensen je blad kopen of zich abonneren. |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |