Anti slip voor sokjes? |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Nicole1985 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2012 Locatie: Groningen e.o. Status: Offline Points: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 September 2012 om 19:24 |
Dag allemaal,
Ik ben begonnen met sokjes breien voor de woeffies. Met de kerstdagen gaan we weer eten bij mijn zus, en dan mogen mijn hondjes mee MAAR wel met sokjes aan i.v.m. het getik op het laminaat (vindt ze vervelend voor de onderburen). Vorig jaar hadden ze babysokjes aan, maar die zaten niet zo goed. EN glibber de glibber op de vloer. Ik doek dus eigenlijk iets van anti slip nopjes o.i.d. voor onder de sokjes. Maar waar kan ik die vinden? Of wellicht andere ideeën? Alvast bedankt! Groetjes |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bij zeeman bij de babykleding hebben ze babysokjes met antislip
kocht ik altijd voor mijn kids
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Nicole1985 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2012 Locatie: Groningen e.o. Status: Offline Points: 70 |
Bedankt voor de tip.
Maar wil ze graag zelf maken :) Ze krijgen ook bijpassende truien haha Mijn teckel in het rood met wit, en mijn boomer groen met wit :) |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
je kunt antislip in een tube kopen bij de hobbyzaak, het heet geloof ik regia antislip, je hebt het in alle kleuren
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Je kan dan wel de antislip eraf halen natuurlijk
op maat maken en aan je eigengemaakte sokjes vastzetten
oh ja kijk hier
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ik las van de week ergens op het forum iemand die sloffen had gehaakt en daar terbescherming tegen slijten een zeem onder had genaaid. Dat is volgens mij ook anti slip dus mischien is dat een idee een zooltje van zeem leer. Je kan ook antislipmatjes kopen bij de blokker en daar zooltjes van maken
En ik wil wel een foto van ze zien hoor met de kerstoutfit aan succes ermee
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Mijn zusje heeft ook wel eens siliconenkit die ze gebruikte voor 3D kaarten. Misschien ook een ideeetje
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Oe die pasta is wel echt een goed idee!
Kan ze alleen nog niet vinden op internet. Maar ik ga morgen bij een breiwinkel kijken hier vlakbij in de buurt. Wist tot gister helemaal niet dat hier een breiwinkel in de buurt is! Nou ja, nog wel 10 km rijden...maar dat is op het platteland nog vlakbij. |
|
![]() |
|
hmm siliconenkit en zeem is ook wel goed idee :)
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
KLIK hier zie je de nederlandse uitleg
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Dat is handig Lydia, en die winkel ligt redelijk dichtbij :-)
|
|
![]() |
|
Argh de sokjes willen echt voor geen meter..... Krijg het maar niet voor elkaar.
Maar ze heeft ook zulke enorme platvoeten....maar haar beentje zijn wel heel dun.... Iemand toevallig een patroon?? |
|
![]() |
|
het simpelste wat je kunt doen is een klein buideltje breien, dan ipv een touwtje een elastiekje erdoorrijgen, is wel moeders mooiste niet maar wel effectief. je kunt ook een cirkel haken en in de laatste toer als het groot genoeg is gaatjes haken voor het elastiekje, mogelijkheden genoeg, of hele ouderwetse babysokjes breien, elastiekjes bovenin en klaar
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Zoiets heb ik inderdaad ook gedaan:
https://www.mijnalbum.nl/Foto-YL77LXAT-1.jpg En dan met een veter aan de zijkant. Maar platvoet schudt 1 keer met haar poot en hij ligt er weer af. Wellicht toch zelfde idee maar dan in boordsteek? Platvoet in kwestie: https://www.mijnalbum.nl/Foto-UUGIXYBU-1.jpg Ze heeft niet alleen brede poten maar ook nog eens dikke lange nagels. Dus ga mijn eerst even wagen aan die van mijn reu, die heeft tenminste normale pootjes |
|
![]() |
|
O ja, haken kan ik niet. Op een streng haken na.
Ben ook nog beginnend breister :) |
|
![]() |
|
dan naar de zeeman of wibra en sokjes kopen, lijkt me het handigst dan, nog wat extra elastiek erdoorrijgen, dan blijft het wel zitten. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Zo snel laat ik mij niet uit het veld slaan
![]() Kan altijd de poten nog inwikkelen met duktape zodat de poten niet meer zo breed zijn.....geintje natuurlijk :) |
|
![]() |
|
bij de paardenwinkel verkopen ze elastieken bandages (heb je geen paardenfreak in de buurt waar je ze effe kunt lenen) moet je wel kunnen bandageren
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Steekt zelf hand op :)
Zoveel bandages aangelegd. 10 op examen bandageren! En ben ook nog een 1e hulpverlener haha. Maar het irritante is, dat hoe groot die platvoeten ook zijn, zo kort zijn haar poten. 2 slagen en de poot zit vol en kan ze niet meer lopen. Maar he, niet meer lopen dan ook geen getik meer op de vloer hihi. Teckels zijn leuk, maar ze hebben de meest onmogelijke maten! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik zit te denken aan twee maillootjes (zooltjes insmeren met dat spul) met een bandje over de rug. Een dan een tutuutje voor de kerstsfeer.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |