Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wol bij de Lidl

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wol bij de Lidl
    Posted: 17 September 2012 om 11:23
Ik kreeg net de folder van Lidl,ze hebben wol te koop.
Groetjes Hetty.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 11:26
.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 11:28
oh thanks voor de tip Hetty
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 11:28
Ik ben vandaag bij de duitse lidl geweest. Sokkenwol en naalde gekocht :-).
Bij de nl lidl hadden ze geen wol....voor wanneer is de folder?
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 11:31
.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 11:37
Vreemd...staat er hier niet in....andere regio misschien?

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 11:40
Het gaat maandag 24 september in de hobby spullen.
Groetjes Hetty.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 12:09
O....dat staat nog niet online....ook sokkenwol en fantasiewol zeker?

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 12:14
Hoi allemaal,in het boekje sprayde,not stirred geloop is per 24 september,groetjes diana
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 15:15
Iemand enig idee van welk materiaal de bovenste (de gemeleerde) wol is gemaakt?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 16:03
Bij de dikke gemeleerde staat niets, bij de andere een wolpercentage. Ik ben vergeten hoeveel, want als ik "echte wol" zie haak ik meteen af.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2012 om 19:50
Ha ha, dat heb ik dus ook, als er echte wol in zit dan haak ik ook meteen af. Vandaar dat ik ook erg nieuwsgierig ben naar de materialen in de gemeleerde wol. Op het plaatje ziet het er katoenachtig uit. Maar ja gezien het aankomende seizoen lijkt dat weer niet echt waarschijnlijk. Misschien toch zelf van de week gaan kijken. Of weet iemand het met zekerheid te zeggen??
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 12:24
Als er echte wol in zat zouden ze dat trots vermelden, denk ik. Voor jou en mij is dat geen aanbeveling, voor anderen misschien wel. Krijg jij ook jeukende bultjes? Zelfs 5 % wol is al te veel.

wat rozengeur.
Back to Top
Ringquelle View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ringquelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 13:17
Heeft er iemand wellicht een link naar deze wol in een online folder of op de website? Ik kan het zelf helaas niet vinden, dus vroeg me af of iemand anders dit wellicht al wel had gevonden.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 13:31
.
Back to Top
Ringquelle View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ringquelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 15:28
@sun-kitty
Super, dankjewel :) Wol ziet er mooi uit, jammer dat (ondanks het herfstseizoen) ook de Lidl geen oranje heeft. Misschien moeten we eens een petitie beginnen voor meer oranje wol bij Wibra, Zeeman en Lidl Wink
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 15:50
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Als er echte wol in zat zouden ze dat trots vermelden, denk ik. Voor jou en mij is dat geen aanbeveling, voor anderen misschien wel. Krijg jij ook jeukende bultjes? Zelfs 5 % wol is al te veel.

Jep, krijg ook jeukende bultjes. Op mijn handen en deel van mijn armen. Met truien/vesten kopen kijk ik niet eens meer of de trui leuk is, maar ben eerst het label aan het uitpluien of er wol in zit. Dan pas vorm ik mijn mening er over. We gaan nu dus weer lastige tijden in met de herfst en winter. Dan is er weer minder katoen te vinden.

Heb trouwens nog geen tijd gehad om bij de lidl langs te gaan. Misschien morgen.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 15:55
.
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 16:14
hmmm....  Blijkbaar geen wol in de Belgische Lidl-winkels....  en zag in de NL-folder dat er ook een naaimachine staat!   Weet iemand of dit ook nog in Belgie in de winkels komt?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2012 om 19:56
Volgens mij gaat die reclame, ook van de naaimachine ook pas a.s. maandag in.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.326 seconden.
Lang Yarns