Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HELP

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: HELP
    Posted: 19 September 2012 om 16:28
Is er iemand erg handig met een apple, ik had woord geopend om daar iets in te kopiëren, dat lukte gedeeltelijk.
Nu wil ik word sluiten maar dat gaat niet meer, dat ronde gekleurde balletje blijft maar rond draaien.

Waarom gaat er toch zoveel fout bij mij de laatste tijd.
Ik denk dat ik maar een par dagen in bed kruip hifi lekker lui.

Hoop echt dat iemand een oplossing voor me weet, of zal ik hem helemaal afsluiten ik bedoel dan echt de stroom er af.
Ik heb geen idee of dat zal helpen, ik wacht even of iemand van de hobbydames iets weet.

Groetjes, Lidia
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 16:45
ik heb geen apple en ben er ook niet handig mee
 sorry!!
ik ben helemaal niet handig met computers en aanverwante dingen

ik ben ook erg onhandig de laatste tijd
ik wil ook wel een paar daagjes lekker niets!!!!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 16:56
Ik heb zelf ook geen verstand van een apple, maar heb het even aan mijn zoon gevraagd, als je de toetscombinatie
Command,alt,esc gebruikt ( zelfde als control,alt,del bij een pc), dan kun je het Programma selecteren en daarna Geforceerd stoppen. Als het goed is sluit word dan af. Je hebt wel kans dat je je bestand kwijt bent
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 17:00
Jipee het is gelukt met forceert stoppen, O wat ben ik blij.

Dank je wel Rinske, fijn dat je zoon heeft kunnen helpen ook hij hartelijk bedankt.

Groetjes, Lidia
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 17:21
Je kan de volgende keer ook op het appeltje klikken (helemaal links boven in de balk) en daar vind je ook 'forceer stop'. Als je daar op klikt, kan je kiezen welk programma je wilt stoppen. 
Komt geloof ik op hetzelfde neer als de genoemde toetsencombinatie, het is nog een andere manier.
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 19:51
kijk waar de hobbydoos nog meer goed voor is hahaWink
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2012 om 20:30
ClapClapClap
groetjes geesje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 01:27
niet meer vergeten nu e Lidia Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 08:10
Nee nee dat vergeet ik nooit meer, was erg blij met de hulp van de hobbydoosjes.

Groetjes, Lidia
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns