Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Deventer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Deventer
    Posted: 21 September 2012 om 16:28
Ik heb vandaag gewinkeld in Deventer en natuurlijk ook bij Dol-Op-Wol. Een punnikmolen en diverse boekjes gekocht. Wat een leuke, lichte, overzichtelijke winkel is dat. Echt een aanrader. Deventer als winkelstad trouwens helemaal. Veel leukere kadowinkels dan bij ons op 't dorp.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 16:35
dankjewel Magtelt, ik kom er te weinig jammer, maar ik schrijf het op
voor de volgende keerClap
groetjes geesje
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 16:47
ach eens een idee als ik weer eens kan gaan shoppen. ben eigenlijk nog nooit in deventer geweest.

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 18:31
Ik heb in Deventer op school gezeten en heb heel wat uurtjes rondgedwaald door die stad. Heerlijk, een echte aanrader inderdaad!
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 19:53
Voor mij een beetje ver maar ik heb inderdaad al een paar keer gehoord dat het daar leuk winkelen is. De stad zelf is ook mooi heb ik begrepen. Heerlijk he, zo'n hobbywinkel. Heb je al beslist wat je eerst gaat maken uit de boekjes?
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 21:43
Eentje met Kerstdingen, een workshop haken met heel verschillende projecten en tassen breien en haken, ik weet het nog niet.

Bij de voordeelboekhandel hadden ze een heel leuk berenbreiboekje met 20 beren van 20 cm, allemaal anders gekleed, en ook iets van Kersthaken.

Ik denk dat de beren het gaan winnen.

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 23:17
Bedankt voor de tip Magtelt.
Deventer is voor mij niet zo ver en inderdaad een heerlijke stad om te winkelen. Leuke straatjes en snuisterij winkeltjes. Zelfs mijn moeder en zus uit Friesland waren helemaal dol op Deventer toen we daar een keer voor het eerst gingen winkelen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 01:22
Ik kom er vrij regelmatig langs met de trein, maar ben er nooit uitgestapt. Misschien moet ik dat eens een keer gaan doen :)
Blessed to be a blessing
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 08:57
Naast de winkels is het ook een mooie stad met oude gebouwen. Het bergkwartier (centrum dus niet ver van de winkels) is ook een ommetje waard! Ik ben veel in Deventer geweest aan het einde van mijn middelbare school periode en daarna. De afgelopen jaren niet meer, maar ik ga er ook weer eens een kijkje nemen! Wink. De Brink (marktplein) is met de donkere dagen ook weer heel mooi met kleine lampjes in de bomen ... gezellig na het shoppen ...  
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 19:48
Wat een goeie tip. Wij komen ook wel regelmatig in Deventer, maar deze winkel heb ik nog nooit gezien. Die ga ik zeker de volgende keer bezoeken
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 20:14
Hij zit in de Kleine Overstraat.

Ik heb ook genoten van de geveltjes.

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 20:21
Ik  heb 2 jaar in Deventer op school gezeten, maar dat is héél lang geleden. En tegenwoordig komen we er voor de fun, maar in deze straat ben ik volgens mij nog nooit geweest. En dat het een hele gezellige stad is, kan ik beamen. Ik heb het er in die twee jaar enorm naar mijn zin gehad
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns