Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Puppieeeees

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Puppieeeees
    Posted: 22 September 2012 om 22:21

Man o man wat heb ik een leuke dag gehad. Eerst ben ik vanmorgen naar het fokkersoverleg van de shelties geweest, helaas wel een uur in de file gestaan op de A28, maar ach de middag maakte mijn dag echt goed. We hadden het vanmorgen over bouw, gangwerk en uiterlijk, echt weer veel geleerd!

Daarna gelijk door naar de pups van onze Manus (dekreu Stabyhoun), helaas weer in de file maar ach..... ik werd gelijk verliefd op één reutje, Luca, je ziet 'm straks ook heel goed want de dochter van de teefeigenaren heeft 'm vast, man wat een koppie en wat een bouw. Hij liep nu al zo mooi en dat voor een pup van bijna 6 weken :hartjes: :hartjes:

Ik heb de foto's voor het eerst in een slideshow gedaan omdat het 39 foto's zijn :oops:

http://s7.photobucket.com/albums/y264/Esther1963/Pups%20Manus%20x%20Twiggy/?albumview=slideshow

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 22:25
Maar das toch geen sheltie maar een friese stabij? Neemt niet weg dat het mooie droppies zijn!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 22:29
Klopt dat dat een friese stabij, oftewel een Stabyhoun is. Ik heb 7 honden, 3 Stabyhounen, 3 shelties en 1 oude Maltezer Wink
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 22:48
Mijn fries is niet zo goed ;) Maar dat wordt voor jou een nieuwe aanwinst?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 22:52
Je bedoelt of één van die puppies mijn nieuwe aanwinst wordt? Nee, maar wanneer mijn dekreu een nest heeft dan ga ik altijd puppies kijken en dan krijgen alle pups een kraamkadootje van ons en dit keer waren het speeltjes met koekjes en botjes en dat verpak ik dan leuk voor elke pup (zijn er 9 dit keer) en dat krijgen dan de pup-eigenaren mee. Dan hebben ze ook iets van hun "papa" Heart
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 23:01
Wat een super leuk idee, dat hoor je niet vaak!!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 23:11
Wat een snoepies, dat heeft papa goed gefixed hoor. Leuk idee om zo een aandenken te geven.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 23:11
Smelt smelt, wat een schatjes!!!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 23:30
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Wat een super leuk idee, dat hoor je niet vaak!!
Bij de Stabij gebeurt het nu wel vaker, maar ik moet zeggen dat ik de trendsetter ben geweest Wink Een Stabij mag 8 x in zijn hele leven dekken, maar omdat mijn Manus zo gezond vererft mocht hij 12 x en daar ben ik supertrots op. Mijn honden dekken allemaal volgens de regels van de vereniging, dat vind ik zelf het prettigste. Manus zijn 12de en laatste nest wordt verwacht zo rond 1 oktober en dan mag zijn zoon Jelle (die ook bij ons woont) het stokje overnemen LOL
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 07:11
O zo leuk!!!!!
Maar nog even niet heb hier een heerlijke purerende golden retriever reu van 14 maanden:) met 2 heerlijke jonge kinderen:)

Maar o wat blijft het leuk.
Back to Top
arinasp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arinasp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 08:17
schitterende foto's en wat een poeppies om te zien :-)
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 08:42
Wat een mooie puppies! Kan me voorstellen dat je trots op jouw Manus bent. Heeft ie goed gedaan :-).

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 13:49
Het zijn heel mooie foto's vertederent ik zou die zo vast willen nemen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 14:01
Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

O zo leuk!!!!!
Maar nog even niet heb hier een heerlijke purerende golden retriever reu van 14 maanden:) met 2 heerlijke jonge kinderen:)

Maar o wat blijft het leuk.
Dat kan ik mij voorstellen dat je er even niet aan hoeft te denken aan nog een hond, maar deze pups zijn allemaal al verzegd, dit gaat namelijk via de wachtlijst van de vereniging, sommige mensen hebben er maanden op gewacht en zijn nu aan de beurt dus ten tijde dat deze pups geboren zijn hebben ze ook al nieuwe baasjes.
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 15:11
het zijn scheetjes. ik smelt als ik naar die mooie foto's kijk. Heb wel een beetje medelijden met moeders als ze allemaal tegelijk willen drinken.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 15:22
wat een schatjes ,had wel ff tedoen met de moeder hond die wordt helemaal leeg gezogen door al die puppiesLOL
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 15:30
Originally posted by nixen nixen wrote:

het zijn scheetjes. ik smelt als ik naar die mooie foto's kijk. Heb wel een beetje medelijden met moeders als ze allemaal tegelijk willen drinken.
Tja ze mogen nog maar heel weinig bij moeder drinken, ze laat het meestal niet meer toe en tja als er 9 zijn dan lijkt het ook enorm, maar als ze 1 minuut bij haar gedronken hebben is het lang, ze was er al gauw klaar mee. Wel grappig dat ze altijd nog de melkbar van moeders prefereren LOL
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 17:23
oh wat een leuke foto's
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 19:19
Wat fijn allemaal al een baasje.
Weet het nog zo goed het aanmelden bij een fokker enz enz.
Een leuke fase om mee te maken.
Onze vorige hond was een mega lieve griekse zwerver .
Maar we wilde dit ook zo graag meemaken.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 19:23
Ik vind het heel fijn om te horen dat steeds meer mensen bewust een hond bij een fokker kiezen. Marktplaats staat vol met honden, maar ik zeg altijd maar zo, wat weet je van de (voor)ouders wat zo belangrijk is voor de gezondheid van je eigen pup. Ik snap het ook heel goed dat mensen een herplaatser willen, mijn Manus was ook een herplaatser, hij kwam bij ons dat hij 2½ jaar oud was, maar hij was wel eerst teruggeplaatst bij de fokker en zij is op zoek gegaan naar een goed adres voor hem.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.296 seconden.
Lang Yarns