Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Als ik de loterij won dan....

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Als ik de loterij won dan....
    Posted: 20 September 2012 om 20:47

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 21:02
Zo ... jij pakt uit!

Als ik de loterij won dan ... 
Kocht ik een huis met een tuin, 
dan zou ik mijn huis helemaal naar mijn eigen stijl inrichten
en ging ik lekker tuinieren ...! 
Heerlijk! Om te beginnen een stukje rozentuin! En dan lekker 
warmen bij het haard vuurtje met appeltaart en slagroom! 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 21:03
jaja, je moeten het ineens groot zien hé :p

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 21:04
Smile Koop je dan toch wel een naaimachine?!
Die kocht ik dan ook, en meters stof ... zodat ik uit 'Allemaal rokjes' aan de slag kan.
Wanneer de rozen bloeien .... ! Niet dat ik al kan naaien, maar dat leer ik dan wel! 
Goed topic dit, brengt wel wat leuke 'ideeen'.... daar ben ik wel aan toe! 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 21:08
jaja, zéker een naaimachine, en 2 honden....en misschien nog wel een ezel ook.
En schaapjes voor de wol en ....en .....LOL

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 21:08
by the way, dat eiland van jou kost .... 
3,56 miljoen euro 
Van welke loterij koop jij eigenlijk een lot?!  
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 21:09
euromillions hé ;-)

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 21:12
Nog nooit van gehoord, dat zal wel Belgie zijn.
Zo'n ezel misstaat daar zeker niet op dat eiland ... ! 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 23:22
Zou proberen of er ergens tijd te koop zou zijn  om al mijn ideeen uit te kunnen voeren
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 01:39
als ik toch eens rijk was laladidaladadideldeldom.

Maar 3,56 miljoen is niet zo veel voor zo'n paradijsje hoor  ik zit daar leiver dan in het drukke gooi of midden in amsterdam of zo. Daar zijn de huizen ook zo duur

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 13:25
als ik de loterij won zou ik een hele mooie camper kopen en gaan rond trekken
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 14:26
ik heb al eens een prijs gewonnen bij de postcodeloterij al waren het geen miljoenen, wij hadden 25.000 euro en een bmw
van de 25.000 euro gaat weer 30% belasting af, dan de kinderen allemaal wat en wij hadden toen een camper gekocht en zijn lekker rondgetrokken door frankrijk, spanje en portugal
de bmw hebben we ook verkocht, omdat we op dat moment een leaseauto hadden
nu zijn we blij dat we dat toen allemaal gedaan hebben, want mijn man zit nu in een rolstoel en ik heb ook de nodige mankementen, zijn daarom afhankelijk van bepaalde voorzieningen en we hebben de laatste 5 jaar genoeg meegemaakt
maar ondanks dat alles genieten we van elke dag die we hebben
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 14:58
Het eiland is wel mooi maar je zit er toch maar alleen .Maar ik zou er een wereldreis mee maken en de kinderen een eigen huis geven ;maar zal maar verder dromen ik doe elke week mee en dat is voor gans europa dacht ik er zijn er al in Engeland de jackpot gewonnen
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 18:23
Op dit ogenblik zijn er al 11 landen aangesloten.
Het recordbedrag is ongeveer 185 miljoen euro ! Smile
Voor jullie teveel beginnen te dromen : de winstkans ligt op ongeveer 1 op 160 miljoen. Confused
Dat is dan ook de reden waarom ik niet deelneem, ook al hebben er al enkele Belgen een groot bedrag gewonnen. 
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 18:59
o maar wij doen ook niet altijd mee hoor. En dat eiland, ik ben nog niet zeker dat ik het dan ga kopen, maar het was een leuk begin van een topic over veel geld winnen hé.

Ik zou gewoon een leuk huisje bijkopen, een nieuwe caravan zetten en een stevige dot opzijzetten voor later...

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 19:37
Originally posted by katelijne katelijne wrote:

Op dit ogenblik zijn er al 11 landen aangesloten.
Het recordbedrag is ongeveer 185 miljoen euro ! Smile
Voor jullie teveel beginnen te dromen : de winstkans ligt op ongeveer 1 op 160 miljoen. Confused
Dat is dan ook de reden waarom ik niet deelneem, ook al hebben er al enkele Belgen een groot bedrag gewonnen. 

Wie niet waagt, wie niet wint!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 19:46
Oh, maar ik kan ook dromen hoor ! LOL

Een gids meenemen op wereldreis die al de mooiste plekjes kan tonen, een superluxe huis op een eiland, kasteel in Frankrijk en een hele hoop geld voor het kinderkankerfonds (en kliniclowns)

Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 19:47
Thumbs Up
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 23:30
Of misschien een kasteeltje in Frankrijk met wat bijgebouwen en dan met de kinderen en kleinkinderen een camping beginnen. De kinderen laten werken, wij op de kindertjes passen en een beetje leven als God in Frankrijk.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2012 om 10:03
ElleBelle: volgende week is't weer een grote pot met de Euromillions Wink

Wij doen om de zoveel maanden is een keertje mee (zware spelers hè...), maar 't is wel leuk zo dromen. 

Als ik zou winnen, verhuizen we naar Luxemburg en start ik mijn bijberoep als hoofdberoep op. Mijn man wil dan een kasteeltje in Luxemburg en het torentje is voor de dochter LOL
Groetjes, Tineke
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns