Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breirol

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breirol
    Posted: 24 September 2012 om 09:40
Wat ik nog eens graag zou doen is samen aan een breirol beginnen ik kan wel goed breien maar die fantasie steken lukt mij niet goed en als we dan rustug samen kunnen breien dan gaat het wel,is ook heel leuk om te doen . Voelt iemand zich geroepen om er aan te beginnen of zijn jullie allemaal druk bezig en lukt het niet ,geen probleem dan een andere keer mischien Thumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 09:43
Een blogvriendin van mij maakt er eentje...

Www.busybessy.blogspot.com

Bij haar kun je veel patroontjes vinden en links naar anderen die er ook mee bezig zijn.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 11:41
Dank u daar ben ik een tijdje mee zoet
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 12:13
de brei rol zou ik ook wel zien zitten maar ben gaan zien op het blog waar vind je dan alle patroontjes ervan?ik zie er enkele staan maar zou dan vanaf het begin willen starten
groetjes Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 12:19
Ik zie er op dat blog al 62 staan.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 13:19
geloof dat ik toch naar de oogarts ga moeten hoor
ga vanavond nog eens gaan zien
groetjes Ingedev
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 14:38
Kan je daar ook iets mee of is het gewoon voor de 'leuk'?
Blessed to be a blessing
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 15:36
Ik ben onlangs begonnen aan een smalle breirol van ongeveer 8 cm breed en met ajourpatroontjes. Ik heb op de kast een mandje met een oude breirol voor de sier staan. Daar wil ik hem dan bij leggen. Ik was van plan om binnenkort de patroontjes op mijn weblog te zetten. Vinden jullie dat een goed idee?

Groetjes, Catherine.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 16:32
Originally posted by Tante Jan Tante Jan wrote:

Kan je daar ook iets mee of is het gewoon voor de 'leuk'?
Een breirol is gewoon voor de leuk en om allerlei verschillende patroontjes te oefenen, wel heel leuk om te maken, heel afwisselend steeds weer een ander patroontje en als je het net onder de knie hebt komt er weer een ander.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 09:09
een breirol ziet er erg leuk uit ,helaas ben geen brei wonder
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns