Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hulp gevraagd

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hulp gevraagd
    Posted: 23 September 2012 om 19:28
Ik ben bijna klaar met mijn poppenhaakboekje. Nog één jurk beschrijven en foto's maken en invoegen, daarna de voorlopige layout. Ik verwacht dinsdag klaar te zijn.

Mijn vraag is nu aan ervaren haaksters en patroonlezers: wil iemand (of meer iemanden) de voorlopige versie nakijken of er nonsens in staat en of alles duidelijk is?

Later stuur ik het boekje rond en kunnen alle hobbydozen het aanvragen, nu vraag ik dus de echte experts of ze het willen ontvangen en commentaar willen leveren.

Het gaat om patronen voor een slanke pop van 42 cm.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 22:30
Ik wil wel kijken of je patronen kloppen en of er geen rare dingen in staan
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2012 om 22:34
Is het een idee dat 1 of 2 personen hem gewoon een keer maken? Al hakend kom je onduidelijkheden het beste tegen.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 08:32
magtelt wil best enkele patronen voor je testen
Anne-Marie
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 09:57
oo wat leuk magtelt een eigen boekje!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 10:20
ik bied me ook wel aan als tester hoor
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 10:23
mocht het nodig zijn wil ik het ook wel nakijken, haken liever niet heb geen poppen om te passen Big smile
maar vind je niet genoeg mensen doe ik het wel met alle plezier

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 12:53
ik ben nog niet zo goed in patroon lezen, misschien een idee omdat mij juist ook te laten doen, dan kunt u gelijk zien of het ook te doen is voor de minder ervaren patroon lezers, dus ik bied me aan als dit een goed idee is
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 21:42
O.k. ik was vandaag geveld met een virusje, morgen hoop ik de foto's ertussen te kunnen voegen en dan stuur ik het rond.

Ik voelde me te naar om te lezen, maar ik heb wel voor het nieuwe haakboekje zitten haken, voor Baby Born, klein en groot.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 21:53
haken leidt af he, dan voel je je iets minder beroerd
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 22:42
doe maar lekker rustig aan, gezondheid gaat altijd voor.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 11:43
Nou, raadselachtig, gisteren koorts, pijn en akelig, en vanmorgen weer kiplekker en dan bedoel ik geen plofkip vol antibiotica en hormonen.

Ik heb iedereen die gereageerd had de foto's en de tekst gestuurd. Het is niet de bedoeling dat jullie met frisse tegenzin gaan zitten haken, tenzij je net toevallig zo'n pop in huis hebt, die om kleertjes schreeuwt. Het ging er meer om dat ik geen gekke dingen had gezegd, die niet begrepen worden.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 12:51
Welke foto zal ik op het voorblad zetten? Ik dacht aan die met de petticoat of die met de twee jeans.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 15:36
vindt dat paarse jurkje met onderbroekje leuk en de avondjurk, is het voorblad gelijk sjiek de friemel, jij noemde de foto's lingerie 1 en gala
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2012 om 17:38
Het boekje is klaar, ik zal het bij Boeken aanbieden, maar ieder die hier heeft gereageerd, heeft het in haar bezit.

Jullie zijn vrij om het door te geven en om het uit te printen en bijvoorbeeld voor goede doelen te verkopen.

Ik heb in de inleiding duidelijk gezegd dat ik het haken niet heb uitgevonden en dat mijn inspiratie uit de natuur komt, (die ik ook niet heb uitgevonden), dus ik doe niet aan koppieraait.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.420 seconden.
Lang Yarns