Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat lezen jullie op het moment?

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat lezen jullie op het moment?
    Posted: 28 September 2012 om 13:45
Ik heb boeken liggen van Maureen Lang en Ann Tatlock, best wel pittige onderwerpen, maar geen literatuur met een dubbele bodem. En vandaag in de bieb twee Amish boeken gevonden, Beverly Lewis en Cindy Woodsmal, de nieuwsten. Bij mijn bed ligt een zwaarden en magieboek, iets van Azkir.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kapitein-Haak View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kapitein-Haak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 13:49
Heb onlangs wat boeken van Henning Mankell gelezen,
daarnaast een dagboek van een Geisha,
Het babyhuis
Tonio....etc...etc.....
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 14:06
de hobbyhandig en haakboeken!
ben helemaal van het lezen af de laatste tijd!
Back to Top
kaatgr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatgr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 14:11

tijdens mijn vakantie heb ik vijftig tinten grijs 1 2 en 3 gelezen. Erotsche romans die erg makkelijk doorlezen en echt de hype van het moment zijn. Heb er van genotenEmbarrassed

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 14:15
John Grisham, Het Proces.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 14:45
Tijdens mijn gipsperiode deze vakantie : veel romans a la Jill Mansell, Katie Fforde, thrillers van Deflo, op lijst staat nu 50 tinten-trilogie,...

maar grandioos véél tijd tekort momenteel!!!

Ben met duizend en 1 dingen bezig!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 14:50
Ik ben momenteel het familieportret van Jenna Blum aan het lezen
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 15:07
lezen wat is dat?

grapje
ik kom er nooit aan toe behalve in de vakantie
heb afgelopen zomer 4 boeken gelezen
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 17:26
de komplete serie van Raymond E Feist zijn fantasie boeken, brief voor de koning en de kristallenbloem en uiteraard allerlei handwerk boekjes met patronen
Anne-Marie
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 19:12
The Lost symbol van Dan Brown, in het engels dus
Back to Top
Catherine13 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Catherine13 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 19:43
De boeken die ik de afgelopen paar weken heb gelezen:
Margit Söderhölm: de Anckarbergs.
Dr. A.J. Cronin: dr. Finlay.
Catherine Cookson: Hannah.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 20:27
Ik heb net duister lot gelezen van david baldacci dat was echt een steengoed boek zeg.
En ik lees heerlijk op mn ipad.
Groetjes jenny
Groetjes jenny
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 22:49
Ik ben momenteel bezig met de boeken van David Gemmell, de kronieken van de Drenai. Fantasy.
Ik moet zeggen dat het me wel pakt. Zit soms zo in mijn boek dat ik de tijd volkomen vergeet.

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 23:05
Originally posted by JoJo JoJo wrote:

Ik ben momenteel het familieportret van Jenna Blum aan het lezen

heb ik op vakantie gelezen.....kippenvel

Ik ben nu 'het negerboek' aan het lezen auteur weet ik even niet..... net begonnen.
Zal morgen even wat boeken erop zetten die ik de moeite waard vond/vind
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 23:53
Ik ben momenteel  helemaal in de serie van Elizabeth George over inspecteur Linley en brigadier Havers 
Maar ik lees zo wie zo graag detectives, zoals  deze dus en dan ook Donna Leon. 
Degene waar ik helemaal weg van ben en al 3x heb gelezen is de serie van Ellis Peters over broeder Cadfael en ook de tv serie heb ik al 2x gezien. 
Trouwens pas na het lezen van de boeken en daardoor vind ik dat de serie echt geweldig neergezet is ook. Ik was eerst huiverig omdat je een beeld in je hoofd hebt gezet over de personen en de omgeving maar  in dit geval kan ik helemaal met de regiseur door een deur.

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 00:13
Dokter Zjivago, maar hij is helaas bijna uit... Dus nu stel ik het uit om verder te lezen ;)
Blessed to be a blessing
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 00:20
Gun me geen tijd om te lezen, veel te druk met haken en breien en ik heb trouwens mijn e-reader uitgeleend aan mijn schoonzus die wel eens wilde weten hoe dat leest. Ik vindt het ideaal, heb afgelopen vakantie  8 boeken gelezen, maar toen was het ook veel te heet om te prutsen
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 01:00
Originally posted by kaatgr kaatgr wrote:

tijdens mijn vakantie heb ik vijftig tinten grijs 1 2 en 3 gelezen. Erotsche romans die erg makkelijk doorlezen en echt de hype van het moment zijn. Heb er van genotenEmbarrassed

Die heb ik pas gedownload, ga ik binnenkort lezen.
Ben nu bezig met het familieportret van Jenna Blum. Mooi boek!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 09:13
Voor degenen die nog wat tips kunnen gebruiken....
Lisa Sambeek "Koninginnerit" en 'Het verlaten nest"
Dimitri Verhulst o.a. "de helaasheid der dingen'
Martin Bril
Cecilia Ahern "P.S. ik, hou van jou"
Kathryn Stockett  "Een keukenmeidenroman"

Heb nog plenty andere tips laat maar weten als je wat zoekt. 
Back to Top
crochetmad View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer crochetmad Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2012 om 10:48
Camilla Lackberg.
Alle boeken van deze Zweedse schrijfster
zijn de moeite waard om je haakwerkje
even ter zijde te leggenLOL !!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns