Call Sneeuwvlokdeken!! START |
Reageer | Pagina 123 47> |
Autheur | |
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Oktober 2012 om 19:35 |
Aangezien de aanloop zo groot is, en we allemaal zo enthousiast zijn.
Hebben we denk ik wel unaniem besloten dat het gewoon tijd is om heerlijk te starten. We zijn tenslotte allemaal volwassen. En die 3 dagen maken ook niets uit. Hopelijk heeft iedereen de wol al in huis.!!! Succes dames!!' En wel af en toe een foto plaatsen hoor!! ( hopelijk is nu niemand boos omdat we al starten) We zijn net kleine kinderen Wie zijn er gestart!! Ellebelle Chantalmv2 Drgini Jips Sterretje Lollibol Nova Jojo Vifke Linda1959 Tante Jan Wilma00 Jolanda43 Simonevv Esther 1963 Hannie-groen KaVL Gerbera Pimmetje M'jo Ikke1202 Saartje76 Yaya Lenie 25 Hetteke Mick Aty Sta je er niet bij pm me dan even ik probeer het bij te houden. |
|
ElleBelle
Hobbyguru Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
|
*proest!*
jullie zijn niet te doen! Geweldig, dan kan ik mijn wol mee naar de camping nemen
|
|
http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeeeeh, eindelijk beginnen. Ik kon bijna niet meer wachten . Chantal, heel erg bedankt voor het patroon en de tijd die je in de vertaling hebt gestoken. Ik ben meestal van de Engelstalige patronen, maar daar kwam ik bij de eerste toer van de donkere kleur niet uit. Dankzij de Nederlandse vertaling was het toch nog gelukt. Ik plaats zo even mijn proefje.
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Succes allemaal en nu niet meer forummen alleen nog maar haken!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Jolanda43
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
|
HEEEEJJJJJJJJ superrrrrr zeg, we mogen dus beginnen, starten dan maar dames. Succes allemaal
|
|
ElleBelle
Hobbyguru Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij nader inzien ga ik toch maar pas maandag starten....was net nog aan een projectje begonnen
|
|
http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
katelijne
Hobbywonder Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, jullie zijn al gestart ?
Ik kan pas vanaf maandag, misschien dinsdag zelfs |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
chantalmv2
Post Options
Thanks(0)
|
Dat maakt toch niet uit.
Ik heb ook niet veel tijd hoor. Ieder haakt lekker in zijn eigen tempo. |
|
Jolanda43
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is een hobby hoor ........ geen wedstrijd
|
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik begin ook pas maandag wil toch eerst de andere dingen af hebben
Alle dames die wel beginnen heel veel succes
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee dat dacht ik ook ik doe de ene week haken en de andere week borduren
Al ben ik een jaar bezig,wat wel zo zou zijn,maar maakt mij niets uit hoor, |
|
Groetjes jenny
|
|
yaya
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgiƫ Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps ik moet nog oefenen succes voor de beginners!
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog vroeger dan verwacht !! Was al blij dat we zondag zouden mogen starten Maar nu ik net thuis ben , kan mijn avond niet meer stuk (hoe kort hij ook nog is)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
hey al begonnen ??????? petat ksta al op achterstand want ik was rustig tv aan het kijken
veel plezier dames allemaal
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Miep77
Duizendpoot Lid sinds: 19 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 266 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ah leuk!! Morgen gelijk maar een lapje haken!! ;) |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sjees al beginnen, ik heb niet eens een proeflapje gehaakt.... en mijn tutpopje ben ik nog in elkaar aan het zetten, maar ach.... net wat al wordt gezegd, het is geen wedstrijd
|
|
|
|
chantalmv2
Post Options
Thanks(0)
|
Dames lekker op je eigen manier en snelheid werken.
Het is geen wedstrijd. Inderdaad. Een hobby. En veel dames wilde graag lekker dit weekend al haken. Succes allemaal!!! |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Yep, want ik moet niet alleen zondag de ganse dag supporteren (en haken) in de sporthal maar ook 3 uur vrijdagavond, dus het is leuk dat ik dat morgenavond ook al kan meenemen...
Hoelang zitten jullie ongeveer aan 1 sneeuwvlok??? Met mijn proaflapjes was dit moeilijk in te schatten...
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
chantalmv2
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe een half uur ongeveer over 1 complete sneeuwvlok.
Maar ik haak zeg maar niet steeds een hele. Ik heb gister avond allen de sneeuwvlok zeg maar gehaakt,dan zitten patroon lekker in je hoofd Vandaag ga ik dan aan de rand beginnen. |
|
Reageer | Pagina 123 47> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |