Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

krups vacupack

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: krups vacupack
    Posted: 05 Oktober 2012 om 17:25
Recent heb ik een krups vacupack op de kop kunnen tikken voor een minimaal prijsje. Echter zit hier geen handleiding bij. Het is het type 383 (staat op de bodem). Heb online wel van een ander type een handleiding kunnen vinden maar die is anders dan wat ik heb. Probleem is nl dat die niet vacuum zuigt terwijl DAT juist de bedoeling was. (kan zijn dat die het al niet deed en vandaar verkocht werd...).
Kan iemand me helpen?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 18:16
44 lezers van dit bericht en niemand heeft enig idee Confused
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 18:29
ik kan je niet rechtstreeks helpen ,maar ik zag dat er op marktplaats -onder witgoed-  een aangeboden wordt in Zwijdrecht bij ene Coenen .

Is via mail te bereiken . Misschien heeft hij de gebruiksaanwijzing nog
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 18:30
nee helaas kan ik je niet helpen
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 19:57
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

ik kan je niet rechtstreeks helpen ,maar ik zag dat er op marktplaats -onder witgoed-  een aangeboden wordt in Zwijdrecht bij ene Coenen .

Is via mail te bereiken . Misschien heeft hij de gebruiksaanwijzing nog

Dank je! Ik ga zeker even kijken en navraag doen :)
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 20:25
nope, via krups website gaan kijken voor het gebruiksboekje

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 22:45
Daar staat dit type helaas niet Vikike :(

Maar dank je wel :)

Ga denk ik krups zelf maar aanschrijven ;)
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2012 om 22:52
Ik kan je niet helpen sorry
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 08:57
als ik jou was zou ik toch kontakt opnemen met krups duitsland en daar vragen hoe je aan een gebruiksaanwijzing kunt komen, je weet maar nooit

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 09:06
heb nog enige tips, je weet maar nooit

lees dat velen met dit probleem worstelen . Mijn antwoord is dit dat je zachtjes moet drukken om vacuum te zuigen en hard om te sailen .Probeer maardan lukt het zeker .Geef deze tip door Succes

het is handig om het zakje met inhoud iets op te tillen dan lukt het wel

1. Zak maken door lange zijde dicht te lassen.
Hoe: op klep drukken totdat groene lampje UIT is. Trek de zak zijdelings los van apparaat.

2. Bovenkant plastic zak aan afzuigklep bevestigen om lucht uit zak te zuigen.
Hoe: klepje iets omhoog trekken en onderkant plasic zak onder klepje schuiven, bovenkant eroverheen leggen.

3. Lucht uit zak zuigen.
Hoe: LET OP! met 1 hand ZACHTJES op deksel drukken, alleen RODE lampje mag branden.

4. Zak helemaal dicht lassen.
Hoe: Als de lucht uit zak is direkt met 2 handen stevig op deksel drukken totdat groene lampje UIT is.

5. Open deksel en trek de zak weer zijdelings los van apparaat.
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 13:00
Ik ken het apparaat niet, dus helaas kan ik je niet helpen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2012 om 13:42
Dank jullie!!

Probleem bij dit exemplaar is dat er geen groene lampjes zijn alleen rode haha. Ik zal de tips eens proberen van zak optillen etc. Misschien dat het dan wel lukt, zo niet dan krups mailen ;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns